سیاسی

مجلس افزایش توان موشکی را در دستور کار دارد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از روز گذشته بحثی برای افزایش توان دفاعی و موشکی کشور در کمیسیون تلفیق مجلس آغاز شده است تا بتوانیم اعتبارات لازم را در این زمینه تامین کنیم.
عبدالرضا مصری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد آزمایش های موشکی ایران و حمایت از مقاومت گفت: این حرف ها برای ما مطالب تازه ای نیست .

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب در طلیعه مذاکرات ، هشدار دادند که
آمریکایی ها اهل دبه کردن و بدقولی و قطعا پس از مسئله هسته ای به دنبال بهانه هایی جدید هستند زیرا آنها از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه هراس دارند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: خوشبختانه در همان طرحی که در مجلس به تصویب رسید، ما امر برجام را کاملاً متمایز از بحث توان دفاعی و موشکی دیده بودیم . مصری اضافه کرد: مذاکره کنندگان ما با اطمینان خاطر در مجلس اعلام کردند که در مذاکرات با 1+5 ، بحث توان دفاعی و موشکی هیچ ارتباطی با مسئله برجام ندارد . نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه با تمام توان، پیشرفت موشکی را ادامه می دهیم اظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری برای نمایندگان مجلس و دولت یک گوشزد بود. مصری افزود: سخنان بی ربط اوباما ما را ترغیب کرد که بیشتر به توان موشکی و دفاعی کشور توجه کنیم زیرا آنجا که حساسیت وجود دارد قطعاً نقطه قوت و توان کشور عزیز ما محسوب می شود.

https://shoma-weekly.ir/l3JlhU