سیاسی

مجلس از وظیفه خود در نظارت بر دستگاه‌های اجرایی غفلت می‌کند

حجت‌الاسلام محمد خرسند ضمن اشاره به توهین رییس جمهور آمریکا به ملت ایران در هفته گذشته گفت: از قدیم هم گفته‌اند دروغگو حافظه ندارد. همین رئیس جمهور هتاک و بی‌ادب آمریکا، در نوروز به مردم ایران تبریک می‌گوید و در جایی دیگر می‌گوید با مردم مشکل نداریم و با حکومت مشکل داریم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مجلس وظیفه ریل‌گذاری و قانون‌گذاری برای دیگر قوا را دارد، گفت: دیگر وظیفه مجلس نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است که از آن غفلت می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام محمد خرسند با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس اظهار داشت: شهید مدرس یکی از ۵ مجتهد تراز اول ناظر بر مجلس بوده است که به عنوان نماینده مردم در ۵ دوره از مجلس حضور داشت.

 

وی افزود: مدرس در مجلس همفکر و همراه چندانی نداشت اما تعبیر می‌کنند وقتی در مجلس بود گویا همه بودند و به جهت حق گویی و مبارزه با استکبار و استعمار، در تاریخ ماندگار شد.

 

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه مجلس وظیفه ریل‌گذاری و قانون‌گذاری برای دیگر قوا را دارد، گفت: دیگر وظیفه مجلس نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است که از آن غفلت می‌شود.

 

امام جمعه کازرون ضمن اشاره به توهین رییس جمهور آمریکا به ملت ایران در هفته گذشته گفت: از قدیم هم گفته‌اند دروغگو حافظه ندارد. همین رئیس جمهور هتاک و بی‌ادب آمریکا، در نوروز به مردم ایران تبریک می‌گوید و در جایی دیگر می‌گوید با مردم مشکل نداریم و با حکومت مشکل داریم.
https://shoma-weekly.ir/lFsUty