سیاسی

مبارزه با مفاسد اقتصادی برای دولتها یک شعار شیک بوده است

دبیرکل جامعه اصناف و بازار گفت: دولت‌ها اگر ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی را دارند باید از ابتدا نگذارند که زمینه رشد آنان فراهم شود، بنابراین دستگاه امنیتی و اجرایی مراقبت کنند.

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مفاسد اقتصادی و مقابله با آنان موضوعی است که از زمان دولت کارگزاران مطرح شد و این موضوع همچنان یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم است.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی افزود: هر دولتی که به قدرت رسید شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی را مطرح کرد اما مثل اینکه فقط صورت‌ها تغییر می‌کند و همچنان مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان یک شعار شیک سر داده می‌شود.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار تاکید کرد: دولت‌ها اگر ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی را دارند باید از ابتدا نگذارند که زمینه رشد آنان فراهم شود بنابراین دستگاه امنیتی و اجرایی مراقبت کنند.

وی ضمن تشکر از دستگاه قضایی در برخورد زودهنگام با بابک زنجانی این اقدام قوه قضاییه را مناسب و خوب برشمرد اما در عین حال بر مجازات سنگین برای اینگونه افراد تاکید کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار اضافه کرد: کسانی که جیب‌های خود را از مال و پول مردم انباشته کرده‌اند قطعاً مجرم هستند بنابراین مجازات مجرم هم به روشنی در احکام قضایی آمده است.

https://shoma-weekly.ir/WXkYTm