سیاسی

ما می خواهیم سنگ زیرین آسیاب اصولگرایی باشیم

برخی تشکل ها که تعداد اعضای آنها در سراسر کشور به 100 نفر هم نمی رسد حاضر نیستند در حزب فراگیر اصولگرایان ادغام شوند و تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان امکان پذیر نیست.

 محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز بیان داشت: برخی تشکل ها که تعداد اعضای آنها در سراسر کشور به 100 نفر هم نمی رسد حاضر نیستند در حزب فراگیر اصولگرایان ادغام شوند و تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان امکان پذیر نیست.

حبیبی در ادامه تاکید کرد: احزاب تاثیر گذار با سه شاخصه ایئدوئولوژی، ارائه برنامه برای اداره کشور و تربیت کادر باید در کشور تشکیل شود و این سه شاخصه در چشم انداز حزب موتلفه اسلامی آمده است. اگر اینچنین احزابی تشکیل شود می توانند رقابت ها را در انتخابات های مختلف از رقابت لفظی به رقابت برنامه ای تبدیل کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عزل و نصب ها در دولت بیان داشت: اعتدال در عزل و نصب ها رعایت نشده است و در برخی از استانها حضور اصلاح طلبان تندرو دیده می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اهداف اصلاح طلبان معتدل این است که جاده باز کن اصلاح طلبان تندرو باشند. محصول کار اصلاح طلبان تندرو نیز قائله 18 تیر بود.

حبیبی بیان داشت: متاسفانه دولت به دوستان خود حتی فرم نظر خواهی در باره کابینه و مسئولیت ها را داد اما از هیچ یک از اصولگرایان نظر نخواستند.

وی در ادامه با تاکید از جلوگیری تفرق میان اصولگرایان گفت: گوش اصولگرایان در انتخابات اخیر پیچانده شد و متاسفانه برخی اصولگرایان آنقدر غرور پیدا کردند که به دنبال وحدت نبودند اما در حال حاضر فرصت دور هم جمع شدن اصولگرایان مهیا شده است. ما می خواهیم سنگ زیرین آسیاب اصولگرایی باشیم و ارتباط با محور های معتبر روحانیت از جمله جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز جزو ضروریات است.

حبیبی اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی به عنوان یکی از تشکل های اصولگرا سعی خواهد کرد در انتخابات آینده با نامزد های واحد وارد صحنه شود.

https://shoma-weekly.ir/PadMzi