سیاسی

ماه رمضان بهترین فرصت برای خشنود کردن مردم است

یاییم در ماه رمضان که بهترین ماه برای دلخوش کردن مردم است، کمک کنیم اگر کسی زندانی دارد آزاد شده و به خانه بازگردد.
به گزارش ایرنا، علاء میرمحمد صادقی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزود: گاهی سه سال طول می کشد تا یک زندانی غیرعمد بتواند بدهی خود را تهیه کند و آزاد شود.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی خطاب به خیرین حاضر در آیین جشن گلریزان ادامه داد: گاهی خیران و نیک اندیشانی مانند شما پیدا می شوند که با کمک برای آزادی زندانیان غیرعمد تلاش می کنند.

رییس هیات مدیره ستاد دیه کل کشور با بیان اینکه مردم را دلخوش کنید تا همه خوشحال شوند، گفت: بیاییم در ماه رمضان که بهترین ماه برای دلخوش کردن مردم است، کمک کنیم اگر کسی زندانی دارد آزاد شده و به خانه بازگردد.

میرمحمد صادقی با بیان اینکه زندانیان جرایم غیرعمد زندانیانی هستند که بدون داشتن جرمی خاص و فقط برای تحمل دیه در حبس به سر می برند، افزود: همه ما با آزادی این زندانیان جدایی از خوشحال کردن خانواده های آنها، سهم مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم داشت.

رییس هیات مدیره ستاد دیه کل کشور، وظیفه این ستاد را دلخوش کردن مردم دانست و گفت: بیاییم از همین امشب عهد کنیم حتی با پرداخت مبلغی ناچیز در آزاد کردن زندانیان و خوشحال کردن خانواده های آنها سهیم باشیم.

در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندانها، سیدپرویز فتاح رییس کمیته امداد و دیگر مسوولان و خیران حضور داشتند.

https://shoma-weekly.ir/qmfaXW