سیاسی

مؤتلفه مراقب‌ انتقال اهداف انقلاب در تغییر نسلها است

رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه این حزب در فعالیت‌های سیاسی خود در دوران انتخابات به دنبال سهم‌خواهی نیست، گفت: منحرفان نمی‌خواهند قدرت را از دست بدهند و به دنبال مشوش کردن فضا هستند.
رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه این حزب در فعالیت‌های سیاسی خود در دوران انتخابات به دنبال سهم‌خواهی نیست، گفت: منحرفان نمی‌خواهند قدرت را از دست بدهند و به دنبال مشوش کردن فضا هستند.
به گزارش فارس ، امیر نظیفی در مراسم آغاز به کار رسمی واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی در این شهرستان اظهار داشت: فعالیت‌های این حزب در راستای روشنگری جامعه و زنده نگه داشتن شعارهای انقلاب است و به دنبال دستاوردهای دنیوی نیست.
وی اهداف حزب مؤتلفه را همان اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مهم‌ترین برنامه این حزب پاکسازی افکار و تعمیم دادن آنها به عامه مردم و به ویژه جوانان است و منبع این پاکسازی نظرات مقام معظم رهبری و روحانیت است.
رئیس واحد جوانان مؤتلفه اسلامی، دیدار با مراجع قم، ارائه گزارشات فعالیت‌ها به مقام معظم رهبری و مشورت با معظم‌له را از جمله برنامه‌های این حزب ذکر و تصریح کرد: این اقدامات موجب می‌شود تا پاکسازی افکار به عنوان یکی از وظایف فعالان حزب مؤتلفه به درستی انجام شود و راه اشتباه بسته شود.
وی با اشاره به برهم خوردن نظم سیاسی در زمان انتخابات و سوءاستفاده فرصت‌طلبان از این شرایط خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد برخی شبهات به دنبال سوءاستفاده از انگیزه‌های جوانان است لذا حزب مؤتلفه با هدف روشنگری و با برپایی جلسات و انتشار جزوات به دنبال جلوگیری از این فرصت‌طلبی‌ها است.
نظیفی شناختن انقلاب را خروجی حزب مؤتلفه خواند و اضافه کرد: با توجه به تغییرات نسل‌ها و آگاهی نداشتن نسل امروز از انقلاب و اهدافش، این حرب وظیفه دارد نسبت به معرفی انقلاب اسلامی به آنها و دادن فکر و ایده صحیح به این نسل اهتمام ورزد.
رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به برخی حرکات گروه انحرافی بیان داشت: با توجه به اخبار رسیده این گروه به دنبال این است که قدرت را از دست نداده و همچنان در این میدان باقی بماند، آنها به دنبال مشوش کردن فضا هستند تا به نفع خود بهره‌گیری کنند.
وی، اصلاح امور، ایجاد صلح، محبت و جاری کردن عدالت در جامعه، شناسایی افکار پاک در جامعه، آگاه‌سازی و هدایت جامعه به سوی اهداف انقلاب را از دیگر اهداف و وظایف حزب مؤتلفه اسلامی برشمرد.
رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به وجود دفتر حزب مؤتلفه اسلامی در 30 استان و 200 شهرستان کشور تأکید کرد: این حزب قصد عضوگیری نداشته بلکه هدفش تنها جذب جوانان و افراد مؤمن و متعهد به انقلاب به منظور حفاظت و صیانت از دین اسلام، کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی با تشریح چگونگی شکل‌گیری و سابقه فعالیت حزب موتلفه اسلامی در کشور، منشاء تشکیل این حزب را حرکتی انقلابی و قدرتمند به نفع ملت ایران و اسلام عنوان کرد.

https://shoma-weekly.ir/NVeTF2