سیاسی

لیست سه حزبی در انتخابات نخواهیم داد

تمامی اصولگرایان به این نقطه رسیده‌اند که وجود وحدت ضروری است و قطعا صیانت از موازین اصولگرایی جز با وحدت و صدای واحد اتفاق نخواهد افتاد اما در مقابل، تفرق مانعی برای توفیق در انتخابات خواهد شد.
محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با تاثیر وحدت سایر اصولگرایان به صورت مجزا بر شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار داشت: مسیر وحدت اصولگرایان نیازمند مداقه‌ است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود: انتظار می‌رود شورای هماهنگی اصولگرایان تشکیل شود تا بتواند وحدت را برقرار کند.

اسلامی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه اسلامی جزء پیشگامان تشکیل شورای همگرایی اصولگرایان است، گفت: تشکیل این شورا مراحلی را می‌طلبد که نشست‌های سه حزب موتلفه، ایثارگران و پایداری از جمله همین مراحل و در راستای رسیدن به وحدت حداکثری است.

مدیرموسسه مطبوعاتی شما با بیان اینکه حزب موتلفه به همراه دو حزب دیگر قصد ندارند لیست سه حزبی ارائه دهند، اظهار داشت: به نظر می‌رسد تمامی اصولگرایان به این نقطه رسیده‌اند که وجود وحدت ضروری است و قطعا صیانت از موازین اصولگرایی جز با وحدت و صدای واحد اتفاق نخواهد افتاد اما در مقابل، تفرق مانعی برای توفیق در انتخابات خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/cBg6ql