سیاسی

لازمه تحول‌آفرینی جوانان اعطای فرصت است

خستین موضوعی که در بیانیه اخیر مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است اعتقاد و خداباوری است زیرا توحید، تقوا و بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی به راه ما جهت می‌دهد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:عنصر جوانی و نیروی محرکه آنان تحول‌آفرین است و می‌توانند ماهیت‌ها را تغییر دهند از این رو باید به جوانان فرصت داد تا بتوانند در عرصه‌های مختلف خودشان را نشان دهند.

به گزارش فارس حسن لاسجردی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: نخستین موضوعی که در بیانیه اخیر مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است اعتقاد و خداباوری است زیرا توحید، تقوا و بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی به راه ما جهت می‌دهد.

وی تصریح کرد: دومین نکته این بیانیه تاکید رهبر انقلاب بر جوانان است زیرا عنصر جوانی و نیروی محرکه آنان تحول‌آفرین است و می‌توانند ماهیت‌ها را تغییر دهند از این رو باید به جوانان فرصت داد تا بتوانند در عرصه‌های مختلف خودشان را نشان دهند.

لاسجردی به مبشر بودن بیانیه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ویژگی یک رهبر اسلامی این است که ملت خود را به آینده خوب بشارت دهد و جوانان اهل فکر باید این مسیر روشن را با تدبیر و کار مضاعف طی کنند؛ حزب موتلفه اسلامی نیز باید روی این بیانیه تمرکز کرده تا در مسیر الهی حرکت کند.

https://shoma-weekly.ir/ExeXuD