سیاسی

قوه قضائیه در مبارزه با فساد به حاشیه‌ها توجه نکند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: کسانی که مرتکب خطاهای فاحش و جرائم سنگین اقتصادی و مالی شده‌اند گاه با غوغاسالاری و سر و صدا به دنبال سیاسی کردن مسئله مبارزه با فساد و درگیر کردن قوه قضائیه با حواشی هستند تا مانع از برخورد قاطع با مفاسد خودشان شوند و خود را مظلوم و مورد ظلم واقع شده نشان دهند.
محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره ضرورت توجه جریان‌های سیاسی و سایر قوا و دستگاه‌ها به سیاسی نکردن مسئله مبارزه با فساد و ایجاد فضای بی‌حاشیه برای قوه قضائیه گفت: کسانی که طرفدار اجرای عدالت هستند باید بستر اجرای آن را مهیا کنند و جلوی فضاسازی و ایجاد حاشیه امن برای متخلفان و مفسدان را بگیرند. خوشبختانه رسانه ملی و رسانه‌های مستقل در تحقق این اتفاق به دستگاه قضا کمک می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: در عین حال کسانی که مرتکب خطاهای فاحش و جرائم سنگین اقتصادی و مالی شده‌اند گاه با غوغاسالاری و سر و صدا به دنبال سیاسی کردن مسئله مبارزه با فساد و درگیر کردن قوه قضائیه با حواشی هستند تا مانع از برخورد قاطع با مفاسد خودشان شوند و خود را مظلوم و مورد ظلم واقع شده نشان دهند.

وی بیان کرد: البته آنها با توجه به فضای کنونی و مدیریت حاکم بر قوه قضائیه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و مدیران و قضات شجاع این قوه نشان داده‌اند که با درایت و تدبیر این فضاسازی‌ها را خنثی کرده و کار اجرای عدالت را به پیش می‌برند و نمی‌گذارند مردم از اجرای عدالت در دستگاه قضا ناامید شوند.

https://shoma-weekly.ir/s7e2VS