سیاسی

قوا نشستی مشترک برای جلوگیری از بروز التهاب در جامعه برگزار کنند

کریمی اصفهانی: امروز شاهد شکل گیری نوعی هوشیاری و بیداری درجهان هستیم که البته مختص کشورهای مسلمان هم نیست، گفت: امروز با بروزمشکلاتی در اروپا حرکتهای اعتراضی در این کشورها رخ داده است و از سوی دیگر هم در کشورهای اسلامی بیداری اسلامی شکل گرفته است واز آنجا که ما به عنوان قطب قدرت در جهان هستیم باید دقت کافی را در انجام کارهای خود داشته باشیم.

عضو هیان نظارت حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر لزوم آرامش در کشور پیشنهاد داد؛ معتقدم سه قوه باید نشستی مشترک برای جلوگیری از بروز التهاب به جامعه داشته باشند تا بتوانیم حرفی در جهان داشته باشیم.
احمد کریمی اصفهانی در گفت وگو با خبرگزاری  پانا، در تحلیل خود از اولویت های عرصه سیاسی کشور  در سال آینده اظهار داشت: امروز کشور ما به عنوان یک قطب در جهان مطرح است . پس از فروپاشی شوروی، آمریکا در صدد دنبال کردن نظم نوین جهانی بود ، ولی در این مورد ناکام  ماند و پیش بینی هایش مبنی بر اینکه تنها قدرت جهانی است، هیچ گاه تحقق پیدا نکرد .
وی با بیان اینکه امروز شاهد شکل گیری نوعی هوشیاری و بیداری درجهان هستیم که البته مختص کشورهای مسلمان هم نیست، گفت: امروز با بروزمشکلاتی در اروپا حرکتهای اعتراضی در این کشورها رخ داده است و از سوی دیگر هم در کشورهای اسلامی بیداری اسلامی  شکل گرفته است واز آنجا که ما به عنوان قطب قدرت در جهان هستیم باید دقت کافی را در انجام کارهای خود داشته باشیم.
این فعال سیاسی با بیان اینکه دراین شرایط منطقه و جهان عملکرد مسوولین ما خصوصا قوای سه گانه زیر ذره بین خواهد بود، خاطرنشان کرد:  در این شرایط باید با برنامه ریزی کامل آرامش در کشور شکل بگیرد، بدون اینکه هر قوه ای در کشور بخواهد سهم خواهی کند .

https://shoma-weekly.ir/DmlRF3