سیاسی

قدرت جوانان بااستعداد کشور از برجام بیشتر است

همچنان که آمریکایی‌ها درعین‌حال اختلاف بسیاری که با یکدیگر دارند اما در دشمنی با ملت ایران هیچ اختلافی ندارند و ما نیز در جواب این دشمنی باید یک‌صدا باشیم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همچنان که آمریکایی‌ها در دشمنی با مردم ایران با یکدیگر هیچ اختلافی ندارند ما نیز در جواب این دشمنی با شیطان بزرگ آمریکا، باید یکصدا باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه ظهر این شهر با تبریک آغاز امامت حضرت بقیه‌الله امام زمان(عج) و با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: وحدت یکی از سفارش‌های رسول گرامی اسلام(ص) است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به وحدت و همدلی نیاز دارند و شوربختانه دستگاه‌های جاسوسی غرب برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند بین مسلمانان فتنه‌انگیزی و برادرکشی راه می‌اندازند و دل پیامبر(ص) از این وقایع و جنایاتی که در کشورهای اسلامی اتفاق می‌افتد، خون است.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به افشاگری اسنودن در مورد پروژه لانه زنبور گفت: هدف دستگاه‌های اطلاعاتی غربی در این پروژه جمع‌ کردن تمام تندروها از نقاط جهان در یک مکان بود و باید دین و مذهبی جدید در خاورمیانه به وجود می‌آمد که شعارهای اسلامی داشته باشد.

خرسند با اشاره به اقرار ادوارد اسنودن تبیین کرد: آمریکایی‌ها براساس پروژه لانه زنبور به این نتیجه رسیدند که تنها راه حفاظت از رژیم صهیونیستی ایجاد جریانی در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی است که سلاح خود را به سمت کشورهای اسلامی نشانه برود و الآن عین این نقشه در منطقه خاورمیانه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه وحدت یک اصل و ضرورت است، تبیین کرد: امروز چه شیعه و چه سنی اگر بر طبل اختلاف بکوبند، اگر شیعه است، شیعه انگلیسی و اگر سنی، سنی آمریکایی بوده، از این‌ رو با حفظ اعتقادات و بیان آن بر اشتراکات باید کلیت اسلام حفظ شود، همان کاری که امام علی(ع) انجام داد.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به رسوایی‌هایی که در انتخابات آمریکا اتفاق افتاد و دو نامزد آبروی خود و کشورشان را بردند، گفت: آمریکایی‌ها دنبال این بودند که این آبروی رفته را برگردانند و نشان بدهند برای تصمیم‌گیری اصلی کشورمان یکپارچگی لازم را دارند، ازاین‌رو در کنگره و سنا با اکثریت آرا به تمدید برجام رأی مثبت دادند.

خرسند خطاب به مسؤولان کشور و ملت ایران گفت: همچنان که آمریکایی‌ها درعین‌حال اختلاف بسیاری که با یکدیگر دارند اما در دشمنی با ملت ایران هیچ اختلافی ندارند و ما نیز در جواب این دشمنی باید یک‌صدا باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر قانون تمدید تحریم‌های 10 ساله اجرایی شود با وفاق ملی باید جواب مناسب و دندان‌شکنی به آمریکا بدهیم.

https://shoma-weekly.ir/8maxk6