سیاسی

قدرت امروز جبهه مقاومت حاصل پایبندی به اعتقادات است

حضور نیروهای متعهد مدافع حرم اعم از پاکستان و افغانستان و ایران و... در کنار برادران خود در کشورهای عراق و سوریه چشم انداز آینده ای روشن را در مبارزه با استکبار جهانی ترسیم می کند.

عضو شورای مرکزی گفت: با نگاهی به روند روزافزون جبهه ی مقاومت در سالهای گذشته و تطبیق آن با تحولات منطقه بویژه سوریه، عراق و یمن و همچنین حضور گسترده تر نیروهای مقاومت، اعم از حزب الله لبنان، نیروهای مردمی سوریه، عراق و یمن در کنار ارتش های خودشان از یکسو و جبهه کفر و شرک و نفاق ترکی غربی، غربی از سویی دیگر همسو با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، مشخص است که مقاومت توانسته رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عبور از تعصبات قومی بر پایه اعتقادات را رمز این توفیق دانست و افزود: حضور نیروهای متعهد مدافع حرم اعم از پاکستان و افغانستان و ایران و... در کنار برادران خود در کشورهای عراق و سوریه چشم انداز آینده ای روشن را در مبارزه با استکبار جهانی ترسیم می کند.

وی اثرگذاری ایران بر روسیه را یادآور شد و گفت: اینکه رئیس جمهور روسیه با تقدیم قرآن نفیسی آن هم بدون توجه به همتای سیاسی خود(حسن روحانی) از فرودگاه به خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب می شود بسیار مهم است. این تحولات را در مقایسه با جنگ هایی که در سنوات گذشته از قبیل جنگ ۳۳روزه در لبنان و جنگ ۲۲روزه در غزه از جمله پیشرفت های شگرف مدیریت جهانی و منطقه ای است که با اشاره انگشت و هدایت رهبر عزیز انقلاب اسلامی بدست آمده است.

کرمی یاد خاطر نشان کرد: آمریکا، اروپا، رژیم آل سعود، ترکیه و دیگر حامیان تروریست های تکفیری در این مبارزه از هیچگونه تلاشی دریغ نکردند. درمقابل چیزی جز شکست برای آنان در پی نداشته است.

وی افزود: خداوند متعال را هزاران مرتبه شکر می کنیم برای این وضعیت که پیروز میدان هستیم و دلبستگان به کدخدای جهانی در داخل و خارج کشور را مایوس کرد و نقشه های خطرناک خودشان را نسبت به تجزیه کشورهای منطقه خنثی نمود و خطر بزرگی را از بیخ گوش مسلمانان رهانید. درود خدا بر تمامی شهدای مقاومت و مقام معظم رهبری و سربازان سردارش همچون سردار همدانی ها و سلیمانی ها.

https://shoma-weekly.ir/wjQv4n