سیاسی

قانون مطلوب آمریکا قانون جنگل است

عضو جبهه پیروان امام و رهبری گفت: آمریکا بر خلاف هیاهوی خود درباره حقوق بشر، دست به کاری زد که در قوانین بین‌المللی منع شده است.
احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در خصوص جنایت آمریکا در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرباس کشورمان اظهار داشت: علیرغم داد و فریادهای آمریکا در حمایت از حقوق بشر و رعایت قوانین بین‌المللی ما به وضوح می‌بینیم آنها دست به اقدامی زدند که در قوانین بین‌المللی منع شده است.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تقدیر آمریکا از فرمانده آن عملیات ادامه داد:‌ آنها نه تنها وی را سرزنش نکرده بلکه به وی جایزه هم دادند و این نشان می‌دهد که این اقدام سهوی نبوده و کاملا با طراحی قبلی صورت گرفته است.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه آنچه که در آمریکا به عنوان قانون و حقوق بشر وجود دارد، چیزی بیش از قانون جنگل نیست، تصریح کرد: در حافظه تاریخی مردم ما برای جنایت‌های آمریکا، فقط مسئله مورد هدف قرار دادن ایرباس مسافربری نیست بلکه آمریکا هر روز با هواپیماهای بدون سرنشین خود در افغانستان و پاکستان مردم را به خاک و خون می‌کشد.

وی در خصوص جنایات آمریکا، به حمایت این کشور از معارضان سوری اشاره کرد و ادامه داد: ساقط هواپیمای مسافربری تنها یکی از جنایات آمریکاست که اگر بخواهیم برای آن کتاب قطوری بنویسیم قلم‌ها از کار می‌افتد.

کریمی اصفهانی با اشاره به مشی جمهوری اسلامی ایران در آگاهی بخشیدن به ملت‌ها در خصوص جنایات آمریکا گفت: اگر تا دیروز ملت‌ها آمریکا را با ژست حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می‌شناختند دیگر حنای آمریکا برایشان رنگی ندارد.

https://shoma-weekly.ir/GKQvHH