سیاسی

فهرست اصولگرایان همان لیست انقلابی است

خاصیت مهمّ حضور اصولگراها با لیست واحد این است که از خرد شدن و پراکندگی آراء جلوگیری می کند، در غیر اینصورت آراء پراکنده می شود و ممکن است عناصری نظیر مشارکتی ها که مصلحت نیست وارد مجلس بشوند از این موقعیت بهره برداری کنند و وارد مجلس بشوند و در نتیجه مشکلاتی را برای کشور ایجاد بکنند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی می گوید لیست ائتلاف اصولگرایان، ماحصل دو سال همفکری و تلاش نیروهای شناخته شده است و می تواند مورد اعتماد مردم قرار بگیرد.

ابوالفضل توکلی بینا عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه «شما» با تاکید بر ضرورت رای لیستی از سوی مردم، به تلاش های دو ساله ی حزب موتلفه اسلامی مبنی بر وحدت اصولگرایان اشاره کرد و گفت: خاصیت مهمّ حضور اصولگراها با لیست واحد این است که از خرد شدن و پراکندگی آراء جلوگیری می کند، در غیر اینصورت آراء پراکنده می شود و ممکن است عناصری نظیر مشارکتی ها که مصلحت نیست وارد مجلس بشوند از این موقعیت بهره برداری کنند و وارد مجلس بشوند و در نتیجه مشکلاتی را برای کشور ایجاد بکنند.

وی با تاکید بر اینکه لیست ائتلاف اصولگراها همان لیست انقلابی است که می تواند مورد اعتماد مردم قرار بگیرد، افزود: قریب به دو سال است که جمعی از افراد و مجموعه های شناخته شده روی این موضوع کار کرده اند و با بررسی حدود 200 نفر از افرادی که قصد حضور در مجلس را دارند، به لیستی واحد رسیده اند.

توکلی بینا، با بیان اینکه مردم باید از تمام حق رأی خود استفاده کنند، اظهار داشت: اینکه افراد بیایند از تمام حق رأی خود استفاده نکنند و مثلا به جای 30 حق انتخاب، فقط از 20 حق رای استفاده کنند این هم لطمه به خودشان است هم لطمه به نظام؛ زیرا نظام اسلامی هزینه های زیادی را انجام داده تا مردم پای صندوق های رأی حاضر شوند و نظر بدهند. حالا اگر کسی فلان لیست را قبول نداشت، اشکالی ندارد امّا بالاخره در انتخابات شرکت کند.

وی ادامه داد: اینکه حضرت آقا فرمودند حتی کسانی هم که ما را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند، ناظر به همین مسئله است. انتخابات یک مسئله ملی است و هر کسی با هر سلیقه ای باید پای صندوق های رأی حاضر شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در خصوص ویژگی ها و مختصات جریانات مورد اعتماد حضرت امام(ره) گفت: جریانات مورد اعتماد امام کسانی بودند که از نخستین روزهای تشکیل انقلاب به جمهوری اسلامی اعتقاد داشتند و به ولایت فقیه اعتماد و اعتقاد داشتند. اینها همان کسانی بودند که میدان های جنگ را پر کردند و در عرصه های مختلف انقلاب از مال و جان خودشان مایه گذاشتند.

توکلی بینا موضوع نفوذ را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اینکه رهبر انقلاب این همه بر روی موضوع نفوذ تاکید دارند برای این است که زحمات این 37 سال انقلاب و این همه شهید و جانبازی که داده شده است هدر نرود.

وی، حزب مؤتلفه را یکی از جریانات انقلابی کشور دانست و گفت: مؤتلفه در این سالها هیچگاه سهم خواهی نکرده است و فقط به دنبال جمع کردن اصولگراها زیر یک چتر بوده است.

توکلی بینا اظهار امیدواری کرد کسانی به مجلس راه یابند که توان دفاع از کیان نظام را داشته باشند و روز به روز اهداف انقلاب را پیش ببرند و نیز پاسخگوی علاقه فراوانی که از سوی مردم نقاط مختلف جهان نسبت به جمهوری اسلامی پیدا شده است باشند.

https://shoma-weekly.ir/1duVys