سیاسی

فلسفه تشکیل مؤتلفه امر به معروف و نهی از منکر است

محمدعلی امانی : تمام فعالیت های حزب در راستای امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل مجموعه ای به عنوان معاونت برای تقویت اجرای این دو فریضه است.

محمدعلی امانی دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی در جلسه مشترک اعضای شورای معاونت و شورای تخصصی امر به معروف و نهی از منکر، فلسفه تشکیل حزب مؤتلفه را امر به معروف و نهی از منکر دانست و تأکید کرد: تمام فعالیت های حزب در راستای امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل مجموعه ای به عنوان معاونت برای تقویت اجرای این دو فریضه است.
وی با اشاره به فعالیت های حزب در دوران نهضت انقلاب اسلامی افزود: مؤتلفه جزء احزابی است که برای تشکیل و حفظ جمهوری اسلامی سرمایه گذاری کرده است.
دبیر اجرایی با تقدیر از اقدام های صورت گرفته در این بخش گفت: در این زمینه آمادگی داریم تا به مشکلات، رسیدگی نماییم.
امانی با اشاره به عدم تأثیرگذاری راهکارهای دهه های قبل در شرایط امروز گفت: مسائل مهمی در سطح جامعه و نظام وجود دارد که لازم است مؤتلفه از جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در آن ورود پیدا کند و به آن بپردازد.
 وی افزود: برخی مشکلات و نقائص نظام، به نام نیروهای حزب اللهی ثبت می شود و ضرورت دارد که معاونت امر به معروف و نهی از منکر به بعضی تخلفات و بداخلاقی های کارگزاران نظام پرداخته و به آنان تذکر دهد.
وی گفت: عملکرد ما باید به گونه ای باشد که اگر محضر مقام معظم رهبری ارائه شد، معظم له از آن رضایت داشته باشند. دبیر اجرایی حزب در پایان با اشاره به معضلات موجود در جامعه گفت: پدیده ای که امروز در جامعه هست از درون حاکمیت نشأت می گیرد و علت آن ضعف عملکرد نهادهای نظام است.
 در این جلسه تیموری معاون امر به معروف و نهی از منکر مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی و تعدادی از اعضای جلسه مطالبی درباره مشکلات موجود و شرایط جامعه بیان کردند.



https://shoma-weekly.ir/TxRtaJ