سیاسی

فقر و محرومیت پیچیده‌تر شده است

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون فقر و محرومیت تغییر پیدا کرده که در این تغییرات، شاهد کم شدن فاصله طبقاتی و به وجود آمدن فقر و محرومیت پیچیده‌تری هستیم.
به گزارش فارس ، حبیب‌الله عسگراولادی ظهر امروز در حاشیه بازدید از خیریه بنت‌النبی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نام گذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، اساس کار را به همگان آموخته‌اند به گونه‌ای که این امر در کمیته امداد مرکز و استان‌ها و در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها پیگیری می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کمیته امداد افزود: در چند سال اخیر کشور ما در همه جهات از جمله علمی، حماسی و منابع انسانی نمونه و به خوبی کار کرده و توانسته به موفقیت‌های زیادی دست یابد.
عسگر اولادی به تشریح فقر از ابتدای انقلاب تاکنون پرداخت و بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون فقر و محرومیت تغییر پیدا کرده و با حرکت سریع در بسیاری از مناطق کشور پیش رفته که در این تغییرات، شاهد کم شدن فاصله طبقاتی به وجود آمدن فقر و محرومیت پیچیده‌تری هستیم.
وی خاطرنشان کرد: برای رفع محرومیت از جامعه باید برنامه‌ریزی‌های جدید و مناسبی در ارتباط با مبارزه با پیچیدگی‌های فقر ارائه شود.

https://shoma-weekly.ir/iqTy5K