سیاسی

فعالان سیاسی و تشکلها در مواضع خود بازنگری کنند

حمایت بایدن، مکرون، وزارت خارجه انگلیس و صهیونیست ها از اغتشاشگران و اعلام صریح که در کنار زنان و مردان فتنه گر هستند، واقعیت های حوادث اخیر را آشکار کرد و دیگر به بهانه اعتراضات نمی شود اغتشاشات را توجیه کرد اکنون که معلوم شده سران فتنه دولتمردان استکبار آمریکا، صهیونیست، سعودی و انگلیس استعمارگر هستند همه باید موضع خود را آشکارا اعلام کنند و اگر این کار را نکنند مردم آنها را طرد خواهند کرد، زیرا غیرت ملی ایرانی، بازی برای بیگانه های اهریمن صفت را تحمل نمی کند دولت برای حل شدن مشکلات معیشتی مردم و گرانی های بی رویه در سیاستگزاران و مسولان اقتصادی تجدید نظر کند معرفی سید صولت مرتضوی برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اقدامی مناسب است؛ وی فردی آگاه و مدیری قوی است و امیدواریم بتواند رفاه و تعاون و نیز جامعه کارگری و تولید را به رونقی موثر برساند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حمایت بایدن، مکرون، وزارت خارجه انگلیس و صهیونیست ها، بهانه ای برای اغتشاش باقی نگذاشته است تاکید کرد: بازنگری مواضع سیاسی گروهها، احزاب و شخصیت ها خواست ملت است.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان گفت: علیرغم تفرقه افکنی دشمنان اسلام و رسانه های بیگانه، مسلمانان اعم از شیعه و سنی و قومیت های مختلف میلاد پیامبر رحمت و مهربانی ها را زیر سقفِ هفته وحدت جشن گرفتند.

وی ادامه داد: امت اسلامی رهنمودهای ولی امرمسلمین را درباره وحدت همه فرقه های مسلمانان در برابر استکبارجهانی و دشمنان اسلام به جان شنیدند و مانند سالهای گذشته درتکامل وحدت اسلامی خواهند کوشید.

وی تصریح کرد: شدت نگرانی وعصبانیت دشمنان اسلام و مسلمین را در تحرکات اغتشاش زای آنها و تلاش برای اختلاف افکنی قومیتی به آسانی می توان یافت و شکست فتنه آنها را عصبانی تر و مایوس تر خواهد کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: پس از شکست فتنه 1401، درپسا فتنه، عملیات ایذایی، ترور و اقدامات ضدانسانی و ضد امنیت ادامه می یابد که هوشیاری مردم و اقدامات قاطع مسولان موجب تنفر عمومی از عاملان استکبار خواهد شد.

وی گفت: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی، حضور عظیم مردم وعدم همکاری عمومی با اغتشاشگران را ندیده می گیرند، چند ده شهید را فراموش می کنند و باز در آتش فتنه می دمند وهمین روش آنها را رسواتر می کند و عاملان فریب خورده آنها را بیشتر آگاه کرده و ازآنها جدا می سازد.

بادامچیان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی با منافقین، ضد انقلاب وعوامل نفوذی وفریب خورده همواره روبرو بوده و با بردباری، مدارا، تدبیر و قاطعیت همه نقشه های آنان را به باد داده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور صادقانه و جدی جوانان دهه 80 و 90 در راهپیمایی ها و در برخورد با عناصر فریب خورده و معاند، توهم دشمنان را برهم زد که تصور می کردند نسل جوان ایران اسلامی را می توانند اغوا کنند.

بادامچیان اظهار داشت: افتخار ملت ما به مادران و زنان پرفضیلت به ویژه مادران وهمسران شهدایی است که فرزندان آنها برای شادی روح شهدا با ادامه راه آنها، استوار و با استقامت در همه صحنه ها حضور می یابند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر شکست فتنه 1401گفت: حمایت بایدن، مکرون، وزارت خارجه انگلیس و صهیونیست ها از اغتشاشگران و اعلام صریح که در کنار زنان و مردان فتنه گر هستند، واقعیت های حوادث اخیر را آشکار کرد و دیگر به بهانه اعتراضات نمی شود اغتشاشات را توجیه کرد.

وی با تاکید بر اینکه فعالان سیاسی و تشکلها در مواضع خود بازنگری کنند گفت: بازنگری مواضع سیاسی گروهها، احزاب و چهره ها خواست ملت است.

وی تصریح کرد: اکنون که معلوم شده سران فتنه دولتمردان استکبار آمریکا، صهیونیست، سعودی و انگلیس استعمارگر هستند همه باید موضع خود را آشکارا اعلام کنند و اگر این کار را نکنند مردم آنها را طرد خواهند کرد، زیرا غیرت ملی ایرانی، بازی برای بیگانه های اهریمن صفت را تحمل نمی کند.

بادامچیان گفت: در دفاع از اسلام، میهن، مصالح کشور و حقوق ملت، آنان که دستی درقلم، بیان و هنر دارند و یا صاحب جایگاه هستند بیش از بقیه مسوولند.

وی افزود: در جنگ نرم و در برابر جوسازی ها و شایعه پراکنی ها، هنرمندان و اصحاب رسانه ارزشگرا، وظیفه مهمتری به عهده دارند و ان شاالله پیگیری جدی خواهند داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو از دولت خواست برای حل شدن مشکلات معیشتی مردم و گرانی های بی رویه در سیاستگزاران ومسولان اقتصادی تجدید نظر کند.

بادامچیان معرفی سید صولت مرتضوی را برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اقدامی مناسب دانست و گفت: وی فردی آگاه و مدیری قوی است و امیدواریم بتواند رفاه و تعاون و نیزجامعه کارگری و تولید را به رونقی موثر برساند.

وی در ادامه درباره حضور ریاست محترم جمهور در اجلاس سیکا گفت: این اجلاس ها برای گسترش روابط بین الملل و باطل کردن سلطه خواهی غرب مفید است و مورد تقدیر می باشد.

بادامچیان در پایان با اشاره به شکل گیری دوره جدید خانه احزاب اظهار داشت: امید است که دولت محترم از ظرفیت احزاب رسمی کشور که آمادگی کمک به دولت انقلابی را دارند استفاده کند و زمینه را برای فعالیت بهتر و گسترده تر گروههای مردمی فراهم سازد.

https://shoma-weekly.ir/9tRZfL