سیاسی

فضای مجازی می‌تواند در خدمت نظام اسلامی قرار گیرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت:فضای مجازی با تمهیداتی می‌تواند در خدمت نظام اسلامی قرارگیرد و همچنین با کار کارشناسی علمی و استفاده از محتواهای غنی دینی و سیاسی می‌توان خطر آن را به حداقل کاهش داد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به نابسامان بودن موضوعات مربوط به امور اقتصادی و فضای مجازی در کشور اظهار کرد: بسیاری از مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند و گرانی، تورم و بیکاری گریبان‌گیر بسیاری از خانواده‌ها شده است.

وی افزود: این فشارها برخی از مردم را به اسلام و نظام حکومتی دینی بدبین کرده و این بدبینی در حال رشد است. در این راستا تذکرات مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه به دستگاه‌های حکومتی ضرورتی قطعی و دائمی دارد.

حبیبی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی در بسیاری از مسائل کشور با ارائه راه حل، پیشنهادهایی را جمع بندی کارشناسانه کرده و در موقعیت های گوناگون به مسئولین زیربط ارائه داده است، گفت: فضای مجازی با تمهیداتی می‌تواند در خدمت نظام اسلامی قرارگیرد و همچنین با کار کارشناسی علمی و استفاده از محتواهای غنی دینی و سیاسی می‌توان خطر آن را به حداقل کاهش داد.

https://shoma-weekly.ir/EM4rHK