سیاسی

فصل جدیدی از مردم سالاری دینی

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.
حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.
در این بیانیه آمده است:
مردم آگاه و بصیر ایران
حضور حماسی شما ملت عزیز در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حیرت جهانیان را برانگیخت و مهر تازه‌ای به مشروعیت مردمی نظام زد.
استکبار جهانی که از مدت‌ها پیش با کمک ضد انقلاب خارج‌نشین بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبید با مشاهده انبوه انسان‌های انقلابی و با ایمان در پای صندوق‌های رای سر تسلیم فرود آورد و از مواضع خود عقب نشینی کرد و مجبور به اعتراف به شکست نیز شد.
لبیک به دعوت رهبری معظم انقلاب اسلامی در هجوم به صندوق‌ها برای زدن سیلی سخت به دشمن در سراسر کشور یک نشاط و شور سیاسی پدید آورد. رای 65 درصدی مردم در سراسر کشور دوستان انقلاب را در سطح جهان خوشحال و دشمنان انقلاب را ناامید ساخت.
حزب موتلفه اسلامی با تبریک این پیروزی بزرگ سیاسی به محضر آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و نیز ملت بزرگوار ایران نکاتی را یادآور می‌شود.
1- جمهوریت نظام با رای گسترده و عظیم ملت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جلای تازه‌ای یافت. مردم فصل جدیدی از مردم سالاری دینی را پدید آوردند که می‌تواند الگوی مسلمانان منطقه و جهان باشد.
تعریف جدیدی از رقابت که ناظر به پیشرفت کشور و خدمت به مردم است گام تازه اصولگرایان برای رسیدن به اهداف عالیه اسلام و انقلاب است. ما خداوند بزرگ را از این باب شاکریم که ملت پاسخ تهدیدها و تحریم‌های دشمن را با این حضور حماسی دادند و مجلس شایسته با ترکیبی نو پدید آوردند.
2- انتخابات نهم نمایشی از همبستگی امت با امام بود. ملت هوشمندانه یکی از پیچ‌های مهم تاریخ ایران اسلامی را پشت سر گذاشتند و جنگ نرم دشمن را که قرار بود در این انتخابات مثل فتنه 88  عملیاتی شود با پاسخ کوبنده خود دفع کردند مردم ثابت کردند برای سیلی زدن به دشمن و ضد انقلاب همواره آماده‌اند و بد خواهان انقلاب ضعیف‌تر از آنند که برخی تصور می‌کردند. ملت پیروزی خود را در تبعیت از امامت هوشمندانه می‌بیند و مصمم است گام‌های بعدی را ان‌شاءالله مومنانه‌تر بردارد.
3- بدون شک مجلس آینده در دست اصولگرایان خواهد بود. گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت همچنان به عنوان یک گفتمان مسلط در کشور مطرح است. اصولگرایان باید طی چهار سال آینده یک رکورد تازه از پیشرفت کشور در سایه خدمت شبانه روزی به مردم بجای بگذارند تا ان‌شاءالله در ادوار دیگر باز هم مورد اعتماد مردم قرار گیرند. اصولگرایان در کنار برنامه چشم انداز بیست ساله و برنامه پنجم پنج ساله اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی برنامه‌های سالیانه را به پیش ببرند و ان‌شاءالله با همکاری دولت به اهداف از پیش تعیین شده چشم‌انداز زودتر از زمان مقرر برسند.
4- انتخابات تهران و چند شهر بزرگ و کوچک به دور دوم کشیده شده است. حزب موتلفه اسلامی از مردم می‌خواهد همانطور که در دور اول اعتماد خود را به فهرست جبهه متحد اصولگرایان نشان دادند در دور دوم هم این اعتماد را تجدید کنند. امیدواریم در دور دوم هم شاهد رقابت اخلاقی باشیم ما به همه ره یافتگان به مجلس نهم در دور اول تبریک می‌گوئیم و توفیق آن‌ها را در خدمت به اسلام و انقلاب از خداوند متعال خواستاریم. انتخابات یک آزمون الهی در خدمت به اسلام است. ان‌شاءالله همه ما و رقبا در این آزمون سربلند بیرون آییم.
https://shoma-weekly.ir/Za7ktz