سیاسی

فراکسیون موتلفه اسلامی به دنبال آهنگ ولایت فقیه است

فراکسیون موتلفه اسلامی وارد جناح‌بندی‌های درون مجلس نمی‌شود.

دکتر اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در دومین جلسه فراکسیون موتلفه اسلامی مجلس نهم گفت: فراکسیون موتلفه اسلامی وارد جناح‌بندی‌های درون مجلس نمی‌شود.
وی که در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با اشاره به اهداف و فعالیتهای این فراکسیون اظهار داشت: فراکسیون موتلفه اسلامی به دنبال آهنگ ولایت فقیه است و همواره در کارهای خود با خرد جمعی و مشورت دست جمعی نمایندگان بر اساس وظیفه یابی تصمیم‌گیری می‌کند.
بادامچیان با اشاره به جناح بندی درون مجلس تصریح کرد: در حال حاضر دو گروه فراکسیون اصولگرایان در مجلس فعال هستند.
وی افزود: فراکسیون موتلفه اسلامی با همه نمایندگان اصولگرا از هر سلیقه باشند در مشترکات نظام همراهی و همکاری خواهد کرد و البته مواضع جمعی نمایندگان عضو فراکسیون در اهداف و تصمیم‌های جمعی مورد عمل قرار خواهد گرفت.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت : موتلفه اسلامی می‌خواهد به شکل یک حزب تمام عیار اسلامی درخدمت امام زمان (عج) کار کند و افرادی که وارد این مجموعه می‌شوند خود را در خدمت مولای جهان دانسته و قدر این تشکیلات را می‌دانند.
وی افزود: حزب موتلفه اسلامی حزب قدرت به معنای مرسوم نیست بلکه به دنبال انجام وظیفه و تکلیف الهی است. موتلفه اسلامی با اذن ولایت، تایید مراجع تقلید، روحانیت و جمع متدینین به وظایف خود عمل می‌کند و مواضع‌اش بر اساس ولایت، فقاهت و روحانیت سرچشمه می‌گیرد.
بادامچیان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های تشکیلاتی نمایندگان به وظایف نمایندگان پرداخت و گفت: نظارت از وظایف بسیار مهم مجلس شورای اسلامی است، لذا در انتخاب ناظران ویژگی‌های آنان بیشتر باید مورد دقت قرار گیرد تا  بطور مطلوب عمل نمایند.

 

https://shoma-weekly.ir/S02f2y