سیاسی

فاطمه رهبر: انتظار مجلس از دولت عاقبت اندیشی است

فاطمه رهبر درباره اینکه گفته می شود که در بررسی سه وزیر جدید پیشنهادی در مجلس امکان دارد دوباره فضای جلسه ناآرام شود گفت: به هرحال حساسیتهایی وجود دارد و به همین دلیل انتظار این است که دولت شرایطی را به وجود بیاورد و تدبیر کرده و تصمیمی نگیرد که فضا را به سمت حاشیه و چالش بکشد. کشور به آرامش احتیاج دارد و به همین دلیل از آقای روحانی این انتظار است که چهرههایی بیحاشیه و سالم را برای ورود به کابینه به مجلس معرفی کند. 

نماینده مردم تهران ادامه داد: آقای روحانی باید در انتخاب وزرا شرایط را درک کنند و به نظرات مجلس احترام بگذارند. وقتی همه میدانند که چرا سه تن از وزراء با رای عدم اعتماد مواجه شدند، انتظار این نیست که دوباره چهرههایی با‌‌‌ همان مشخصهها معرفی شوند. چون در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که مخالفان حرفهایی بزنند که طرحشان به نفع نظام نیست.
رییس فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: نظام افراد خدوم و متعهد زیادی دارد و بر همین اساس نیاز نیست که دنبال کسانی برویم که عملکردشان قابل دفاع نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: فتنه خط قرمز مجلس و کلا نظام است و به همین دلیل هر کسی را که به نوعی با این مساله رابطه داشته نمیتوانیم در دولت ببینیم. مجلس از دولت انتظار دارد که عاقبت اندیشی کنند و چهرههای مسئله دار را معرفی نکند.

https://shoma-weekly.ir/d2tp2n