سیاسی

فارسی نژاد: ایجاد فضای «جدا پذیرنده» در اصولگرایان صحیح نیست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص آینده اصولگرایان گفت: جوانان فعال و علاقه‌مند به کار سیاسی و خدمت‌رسانی در این عرصه، باید با رویکرد تعقلی فعال باشند. نه رویکرد سیاسی.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص آینده اصولگرایان گفت: جوانان فعال و علاقهمند به کار سیاسی و خدمترسانی در این عرصه، باید با رویکرد تعقلی فعال باشند. نه رویکرد سیاسی.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر تشکیلاتی بر مبنای اصول قابل اطمینان و اتکای به سیستم پایهریزی شده باشد قطعاً از تلفیق تجربه بزرگان و توان و دانشروزآمد جوانان خود میتواند به اهداف خود دست یابد.فارسی نژاد گفت: احترام و اکرام بزرگان و بهرهمندی از تجارب آنها شرط عقل و قاعده هرم مدیریتی هر مجموعه است. بنابر این ایجاد فضای جدا پذیرنده در مجموعه اصولگرایان راه صحیحی برای رسیدن به اهداف تعیین شده نمیباشد.رئیس مرکز مطالعات و برنامهریزی حزب موتلفه اسلامی افزود: جوان لایق و متفکر، مسیریابی درست در سیاست را مبتنی بر اعتبار و پختگی بزرگان و نیز نشاط و ابتکار و نوآوری خود توأمان تعریف میکند.وی گفت: همانگونه که درخت بی ریشه پایدار نمیماند حرکت جوانان در عرصه سیاست بدون به اتکای بزرگان و دلسوزان نظام نیز به سرانجام نخواهد رسید و مانند رگبار بهاری زودگذر و مخرّب خواهد بود.فارسی نژاد تأکید کرد تجربه ظهور و بروز این نوع ایده را در مقاطع زمانی مختلف خصوصاً انتخاباتها دیدهایم که محصول آن افراط و تفریط و نهایتاً پژمردگی زودرس بوده است. وی در پایان گفت: امروزه ترکیب جوان و کارآزموده در تشکیلات حزب موتلفه اسلامی و در سراسر کشور چه در سطح تصمیمگیری چه در سطح تصمیمسازی و هم در اجرائیات دخیل هستند لیکن به فراخور مقتضیات ظهور و بروز تکلیفمدارانه خواهند داشت.

https://shoma-weekly.ir/nyqjgb