سیاسی

فائزه هاشمی از مجرمین امنیتی شبکه‌سازی می‌کند

دیدارهای حاشیه‌دار این عنصر فعال در فتنه 88، منحصر به ملاقات با جاسوسان بهایی نبوده است و با مجرمین دیگری نیز که اقدامات براندازانه داشته‌اند، جلسات منظمی برقرار کرده است.
محمدمهدی اسلامی گفت: دیدار فائزه هاشمی با مجرمینی که در دادگاه جاسوسی‌شان برای صهیونیست‌ها اثبات‌شده است، باید از منظر اقدام علیه امنیت ملی با شبکه‌سازی مجرمین سابقه‌دار بررسی شود.
محمدمهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص دیدار فائزه هاشمی با یکی از اعضای ارشد فرقه بهائیت در ایران تصریح کرد: دیدار فائزه هاشمی با مجرمینی که در دادگاه جاسوسی‌شان برای صهیونیست‌ها اثبات‌شده است، باید از منظر اقدام علیه امنیت ملی با شبکه‌سازی مجرمین سابقه‌دار بررسی شود.

اسلامی افزود: دیدارهای حاشیه‌دار این عنصر فعال در فتنه 88، منحصر به ملاقات با جاسوسان بهایی نبوده است و با مجرمین دیگری نیز که اقدامات براندازانه داشته‌اند، جلسات منظمی برقرار کرده است.

وی با اشاره به مواضع فائزه هاشمی در ایام فتنه بر علیه نظام که به دلیل احساس مصونیت خانوادگی بدون هیچ واهمه‌ای بیان شده بود، خاطرنشان کرد: سخنان براندازانه فائزه هاشمی که در مقاطع مختلف و مکرر بیان شده، تردیدی در افق حرکتی او باقی نمی‌گذارد.

مدیر موسسه مطبوعاتی شما به شناخت فائزه هاشمی از تکنیک‌های جنگ روانی رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: او آدرس غلطی را دنبال می‌کند تا تحت پوشش آن اقدامات براندازنده خود را سامان دهد. مجرمان بهایی تنها یک گروه از سلسله ملاقات‌های اخیر وی بوده است؛ اما او با دامن زدن به احساسات مذهبی مردم در خصوص این فرقه ضاله، هم به استتار رفتار اصلی پرداخته و هم اقدامات براندازانه خود را مقبول آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داده است.

اسلامی در تبیین هدف وی از ادعاهای حقوق بشری درباره بهائیت افزود: اینکه وزارت خارجه آمریکا برای یک پرونده متعلق به 8 سال قبل، به میدان بیاید و بهانه‌جویی برای ادعای نقض حقوق بشر درباره فرقه بهائیت را مطرح کند، نشان می‌دهد نباید این دیدار را صرفا یک رخداد عاطفی قلمداد کرد و هماهنگی در سطوح راهبردی وجود دارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تقدیر از موضع هاشمی در محکوم کردن جنبه فقهی این دیدار، خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای تحریم‌های حقوق بشری که در دستور کار آمریکا برای عبور از برجام است، غیرقابل چشم پوشی است؛ جناب هاشمی که پیشتر درباره زمینه سازان تحریم‌ها پرسش‌هایی را مطرح کرده بود، فارغ از بی‌پاسخ گذاشتن نظرش درباره اقدامات مهدی هاشمی در زمینه‌سازی تحریم‌های هسته‌ای، خوب است از این منظر رفتار امروز دخترش برای تحریم‌های آتی را نیز تحلیل کرده و درباره آن موضع روشن بگیرد.

وی یادآور شد: این دیدار از جنبه دیگری نیز حائز اهمیت است. مجرمین مورد لطف قرار گرفته از سوی فائزه هاشمی، برای رژیمی جاسوسی کرده‌اند که در سالهای اخیر از ترور دانشمندان هسته‌ای گرفته تا حملات سایبری و سنگ‌اندازی در مناسبات دیپلماتیک ایران از هیچ دشمنی‌ای که در توانش بود، علیه جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرد.

اسلامی در ادامه گفت: فریبا کمال‌آبادی و همکارانش به خاطر مشارکت در جمع‌آوری اسناد طبقه‌بندی شده و ارائه آن به بیگانگان با هدف برهم زدن امنیت کشور و همکاری با رژیم غاصب و اشغالگر قدس در زندان بوده‌اند و با توجه به سابقه طولانی بهائیان در سرویس‌دهی به صهیونیست‌ها، باید گفت تشکیلات آن‌ها همچنان در تلاش برای سرویس‌دهی به اسرائیل است و با توجه به سطح دسترسی فائزه هاشمی به اسناد مهم کشور به دلیل جایگاه خانوادگی‌اش آیا نباید از این ناحیه نیز نگران بود؟

https://shoma-weekly.ir/LrBIjH