بین الملل

غرب در انتظار قهر خداوند

امروز یکبار دیگر لیبرالیسم غرب به سرکردگی آمریکای جهانخوار با این اقدام شنیع و سکوت خود نشان داد که دنیای پوشالی و مبتذل غرب نه تنها گرفتار بحران اقتصادی و مالی است، بلکه به شدت با بحران معنویت، بحران اخلاق و بحران مذهب نیز روبرو می باشد و اینک به اسم آزادی بیان، باقیمانده ارزشهای خود را در معرض فروش گذاشته است و در پس سیاست بازیهای دنیوی خود حتی حاضر است پیامبران الهی را نیز مورد جسارت و هتک حرمت قرار دهد.
محمد حسن آلاله  - این روزها شاهد هستیم که مسلمانان در نقطه نقطه و جای جای این جهان خاکی خشم و اعتراض خود را به خاطر توهین و جسارت به پیامبر رحمت، حضرت محمد(ص) و به جهت فیلمی موهن که ساخته   و پرداخته غرب سلطه طلب و صهیونیسم اشغالگر است ابراز و اعلام می دارند.
پشت صحنه این حرکت شوم ، صهیونیسم جهانی و استکبار آمریکا و دیگر اذناب آنهاست که درست در ایام یازدهم سپتامبر این نقشه پلیدانه را طراحی نموده اند تا سالگردی برای نزاع و مبارزه با اسلام  در تقویم تاریخ خود بسازند، اما همانگونه که آنها در مبحث بیداری اسلامی نتوانستند از حرکت خودجوش و انقلابی مسلمانان جلوگیری نمایند، امروز هم در همان ابتدا از قهر و خشم مقدس مسلمانان ترسیدند و پروژه خود را نیمه تمام گذاشتند، آری آنها گمان نمی کردندکه مسلمانان این میزان   غیرت دینی و اسلامی داشته باشند و اینطور از پیامبر اسلام(ص) و از باورها ، اعتقادات و مقدسات دینی خود دفاع نموده و اینگونه بر سر غرب و صهیونیسم فریاد زنند.
امروز یکبار دیگر لیبرالیسم غرب به سرکردگی آمریکای جهانخوار با این اقدام شنیع و سکوت خود نشان داد که دنیای پوشالی و مبتذل غرب نه تنها گرفتار بحران اقتصادی و مالی است، بلکه به شدت   با بحران معنویت، بحران اخلاق و بحران مذهب نیز روبرو می باشد و اینک به اسم آزادی بیان،  باقیمانده ارزشهای خود را در معرض فروش گذاشته است و در پس سیاست بازیهای دنیوی خود              حتی حاضر است پیامبران  الهی را نیز مورد جسارت و هتک حرمت قرار دهد.
لیبرالیسم غرب نشان داد که امروز حتی از کمونیسم هم ضعیف تر و عقب مانده تر است و روی کمونیسم را که اصولا اعتقادی به وحدانیت الهی ندارد سفید کرده است، اگرچه کمونیسم اصولا  ریشه ای نداشته و با فطرت بشریت سازگار نیست و مکتبی مردود است، اما لااقل دنیای مارکسیسم و کمونیسم مقدسات ادیان دیگر را اینگونه به بازی و تمسخر نگرفته است.
این موضوع نشان داد که غرب با همه زرق و برقش از درون گرفتار فساد و بی بندوباری است،  براستی از غربی که به مرز سقوط رسیده و در جاهلیت این قرن به سر می برد و از غربی که به   همجنس گرایی و فساد آشکار افتخار می کند اینگونه اقدامات هم بعید نیست.

توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان نشان داد، غرب نه تنها نسخه درمانی برای اقتصاد و فرهنگ بشریت ندارد بلکه با فرهنگ سکولاری و اومانیستی، اعتقادات الهی خود را  از دست داده  و در سراشیبی سقوط قرارگرفته است و دیگر حرفی برای گفتن ندارد و اصولا اینگونه اقدامات نشان  می دهد همانطور که پایه های اقتصاد و فرهنگ و سیاست غرب شکسته و فروپاشیده است،                      اینک پایه های اعتقادی آن نیز در حال شکستن است.
از طرف دیگر سکوت مجامع بین المللی که همگی در غرب مستقرند و از سیاست های غرب دفاع می کنند، نشان داد آنها هم به دروغین دم از حقوق بشر و احترام به عقاید انسانهای دیگر می زنند و فقط بلدند برعلیه کشورهای ضعیف قطعنامه و بیانیه صادر نمایند و به جای اینکه مستکبران را   تحریم کنند برخلاف تعهدات بین المللی خود، همواره مستضعفان را تحریم می نمایند.
این اولین بار نیست که در غرب به مقدسات مسلمانان توهین می شود، تاکنون چندین بار در کشورهای غربی به مقدسات مسلمانان اهانت شده است، یک روز در انگستان با نوشتن کتاب آیات شیطانی و روز دیگر در دانمارک با کشیدن کاریکاتور موهن و روزی دیگر با قرآن سوزی توسط کشیش ها و با ساختن صدها فیلم دیگر برضد اسلام و بدینسان پروژه زنجیره ای آنها ادامه دارد، که البته طراحی اینها همه به سفارش بنگاه های وابسته به صهیونیستها می باشد.
البته این توهین ها نشان دهنده ضعف آنها در مقابل اسلام است ، آنها امروز از قدرت جذبه بالای اسلام هراسناک شده و از اسلام خواهی مردمشان بیمناکند، آنها از خورشید اسلام می ترسند و با این اقدامات می خواهند تا به زعم خود نور اسلام را خاموش نمایند.
البته توهین به بزرگترین پیامبر الهی گناهی نابخشودنی است که مطمئنا بزودی گریبان همه آنهایی را  که در این توطئه دست داشته اند خواهد گرفت و باید گفت به جهت این جسارت، دنیای غرب باید در انتظار قهر خداوند باشد.
از دید مسلمانان همه پیامبران الهی دارای ارزش و احترام می باشند و همه مسلمانان به همه پیامبران الهی اعتقاد داشته و احترام می گذارند و تا حالا نشده که مسلمانان به ساحت مقدس هیچ پیامبری توهین کنند، اگرچه مسلمانان بر ادیان تحریف شده نقد دارند، اما رسالت الهی همه پیامبران را قبول داشته و دارند و هرگز به خود اجازه نمی دهند که هیچ پیامبری را مورد نقد قرار دهند، زیرا که اصولا پیامبران الهی همگی در یک مسیر حرکت نموده و همگی منادی توحید و همه مصدق و مبشر یکدیگر بودند. مسلمانان نه فقط توهین به پیامبر اسلام که بلکه توهین به هیچکدام از پیامبران الهی را تحمل نمی کنند و آن را بر نمی تابند.

شاید این تحریف ها در کتاب مقدس یهودیان و مسیحیان بوده است که در سرزمین غرب اینگونه  برخی جرات می کنند به پیامبر بزرگ اسلام(ص) توهین کنند، درحالی که مسلمانان حتی به خاطر احترام به ساحت مقدس پیامبران و حفظ قداست آنها حتی از نشان دادن تصویر پیامبران خودداری می کنند، اما غرب مبتذل نه تنها به این نکات توجه نمی نماید، بلکه به اسم دموکراسی و آزادی بیان اجازه می دهد تا افراد و گروههایی اینگونه مقدسات عالم را به بازی بگیرند و جهان را وارد تنش و التهاب سیاسی و مذهبی نمایند. براستی آیا این مفهوم دموکراسی است.
البته این غرب بوده است که در سده های قبل به اسم آزادی، مسیحیت و کلیسا را از چرخه زندگی مردم اروپا خارج نمود و تفکر سکولاری و لائیک را پایه گذاری کرد، آنها به خیال خام خود گمان  می کنند می توانند با این حربه دین اسلام را نیز از محیط اجتماعی و سیاسی مسلمانان خارج کنند، در حالی که مسلمانان بر این عقیده اند که دین از سیاست و از اجتماع بیرون نیست.
در قرآن مجید از همه پیامبران الهی به ویژه از نوح ، ابراهیم ، موسی وعیسی(ع) و محمد(ص) به نیکی نام برده می شود و همه آنها مورد تصدیق هستند، اما این غرب است که امروز با گذشت بیش  از یکهزارو چهارصد سال از ظهور اسلام هنوز در خواب است، زیرا که حاضر نشدند پیام بشارتی را که عیسی مسیح(ع) در باره ظهور پیامبرگرامی اسلام(ص) داده بود بپذیرند، او جهان را به آمدن  احمد(ص) به عنوان آخرین فرستاده خداوند بشارت داده بود و امروز مسیحیان حتی انجیل «برنابا» را  که نام پیامبر اسلام(ص) در آن ذکر شده را نیز از حسادتشان کنار گذاشته اند.
از سوئی دیگر این توطئه مربوط به صهیونیست هاست، صهیونیست هایی که به آیین یهودیت هم اعتقادی ندارند، البته در هنگامه بعثت هم جمعی از یهودیان بودند که حاضر نشدند پیام اسلام را  بشنوند و پیمانهای خود را با پیامبر نیز شکستند. آری اینها همانند یهودیان بنی قریظه و بنی نظیر هستند که هنوز هم به وجود پیامبرگرامی اسلام(ص) و دین جهانگیرش حسادت می کنند.
اما غافل از اینکه اسلام دین پر جذبه ای است و این توهین ها نه تنها مسلمانان را در سراسر جهان بیدارتر و هوشیارتر می کند، بلکه ایمان آنها راسخ تر و وحدتشان را بیشتر می نماید و از سویی  نسل های امروز مسیحی و یهودی را که قرن ها پیام توحیدی اسلام از آنها دور نگه داشته شده را  به سوی اسلام می خواند.

بنابراین تا فرصت باقیست غرب باید از خواب غفلت یکهزار و چهارصدساله خارج شود، اگر آن روز  باید با پیام آخرین پیامبر، اسلام می آوردند و مسلمان می شدند امروز هم زمانه تسلیم است و می توانند  با آیات حیات بخش قرآن مجید به اسلام روی آورند، در غیر اینصورت با این توهین هایی که به ساحت پیامبر اسلام (ص) شده است، مطمئنا بر اساس سنت الهی به زودی غرب دچار قهر خداوند خواهد شد و در آن روز حتی آنها که سکوت نموده و بی تفاوت در مقابل این صحنه ها ایستاده اند،  خشک و تر گرفتار قهر الهی خواهند شد.
حکم این بی هنران، یعنی هنرپیشه های این فیلم سخیف اشد مجازات است، اما بهترین راه برای آنها این است تا دیر نشده و خشم خداوند و خشم مردم مسلمان آنها را فرا نگرفته به جای تاسف  توبه نموده و حتی مسلمان شوند.
البته این تبلیغات برعلیه اسلام واهی بوده و واقعیت امروز جهان، اسلام خواهی مردم جهان است و هیچکدام از این برنامه ها نمی تواند از گسترش و توسعه دین اسلام جلوگیری نماید و حتی این اقدامات بیشتر به شناسایی اسلام کمک خواهد کرد و همانگونه که پیغمبر اکرم(ص) فرمودند: «الاسلام یعلو و لایعلی علیه» اسلام علو و برتری و غلبه پیدا می‏کند و چیزی بر اسلام پیروز نمی‏شود و غلبه پیدا نمی‏کند.
قائم مقام حزب موتلفه استان خوزستان


https://shoma-weekly.ir/diweul