سیاسی

غرب به زودی اعتراف خواهد کرد

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در جمع‌بندی دیدگاه انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان و حتی کسانی که مورد احراز قرار نگرفتندگفت : همه باید برای خلق یک حماسه سیاسی در انتخابات تلاش کنیم .
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت افزود: مواضع خوب،سنجیده و عقلانی کسانی که مورد احراز قرار نگرفته اند نشان داد هیچ جای پایی برای شرارت دشمن باقی نگذاشته اند لذا از این هوشمندی و دشمن شناسی باید تشکر کرد.

 

تأکید بر آرامش در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری

حبیبی با اشاره به آرامش حاکم بر رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر آرامش و دقت در انتخاب صورت گیرد آثار مثبتی روی اقتدار امنیت کلی خواهد داشت و دولت آینده با پشتوانه بیشتری در برابر زیادهخواهیهای غرب و دشمنان اسلام خواهد ایستاد.

وی با اشاره به شوک وارده بر رسانههای دشمن در باب مداخله درانتخابات آینده اظهار داشت: واکنش هوشمندانه نامزدهایی که در این انتخابات با عدم احراز روبرو بودند باعث شد بحث مداخله خارجی در اثرگذاری در نتایج انتخابات خاتمه یافته تلقی شود.

وی افزود: اکنون جهان، جمهوری اسلامی را یک نظام مقتدر، مستقر و محکم میشناسد.

 

شورای نگهبان از ارکان نظام و یادگار شیخ فضل الله نوری است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام گفت: شورای نگهبان از ارکان نظام است و یادگار فداکاری ها و جانفشانیهای شهیدآیت الله شیخ فضل الله نوری است. شورای نگهبان یک نهاد فصلالخطاب قانونی است. اگر کسانی که درانتخابات 88 توفیق رأی مردم را نداشته به رأی این شورا گردن مینهادند فضا برای فتنهانگیزی دشمن ایجاد نمیکردند.

وی ادامه داد: فکر میکنم یکی از قلههای حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری تثبیت جایگاه شورای نگهبان به عنوان یک نهاد فیصله بخش است. نهادی که حق آن در انتخابات سال 88 توسط کسانی که فریب خوردند نادیده گرفته شد.

 

دشمن تلاش خود را روی کاهش مشارکت متمرکز کرده است

حبیبی با اشاره به راهبرد دشمن تصریح کرد: اکنون دشمن تلاش خود را روی کاهش مشارکت متمرکز کرده است. باید بدانیم راهبرد اصلی ما افزایش مشارکت و حضور پرشور مردم درانتخابات است. فرد منتخب در درجه دوم اهمیت قرار دارد و هر کس را که مردم رأی بدهند رئیس جمهور همه است.

 

تأکید بر شتاب و سرعت روند همگرایی اصولگرایان

وی با تأکید به دیدگاه مؤتلفه اسلامی در انتخابات اظهار داشت: ماهمچنان روی شتاب و سرعت روند همگرایی اصولگرایان اصرار داریم و امیدواریم که جامعتین اگر صلاح میداند سریعتر به اعلام نظر برسند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات شوراها گفت: ما مسیرهمگرایی اصولگرایان را درانتخابات شوراها در کلانشهرها تعقیب میکنیم و امیدواریم در نهایت به یک فهرست واحد برسیم.

 

اراده مقاومت بر این است که تروریستها را سر جای خود بنشانند

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم زیاد فعالیتهای تروریستی در عراق و سوریه بیان داشت: اکنون انگشت غرب درعراق و سوریه روی ماشه اسلحه تروریسم است. آنها برای ترساندن مردم و پشیمانی  و شکست مقاومت، سر میبرند، قلب از سینه مظلومان بیرون میآورند، اما نتیجهای ندارد. اراده مقاومت بر این است که تروریستها را سر جای خود بنشانند. امروز در القصیر تروریستها شکست سختی خوردهاند. این شکستها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: غرب به زودی اعتراف خواهد کرد به کمک ایران برای حل بحران سوریه نیازمند است. آنها با برپایی نشست ژنو2 نشان دادند که با کشتار بی رحمانه مردم سوریه نتیجهای نگرفتند.

 

صهیونیست ها با ماجراجویی با آتش بازی می کنند

حبیبی با اشاره به ماجراجوئیهای رژیم صهیونیستی در سوریه خاطر نشان کرد: صهیونیستها با ماجراجویی خود دارند با آتش بازی میکنند. ممکن است روند حوادث به سمتی برود که در تلآویو و حیفا تلی از کشتهها و زخمیها باقی بماند که رژیم صهیونیستی فرصت کفن و دفن آنها را پیدا نکند.

وی در پایان افزود: در نشست ژنو2 اگر عقلانیت سیاسی حاکم باشد باید روند خونریزی توسط تروریستها و روند ارسال سلاح توسط غرب به سوریه متوقف شود.اگر این کار صورت نگیرد باید منتظر حوادث ناگواری در خاورمیانه بود.

https://shoma-weekly.ir/PfErNZ