سیاسی

غرب با تأمین منافع سران عرب مانع دفاع آنها از فلسطین شد

اعراب روزگاری در خط مقدم دفاع از فلسطین بودند؛ اما غرب با تأمین منافع برخی سران و رجال متنفذ و وامدار کردن آنها، مجبورشان کرد تا هزینه لازم برای نادیده گرفتن افکار عمومی کشورهای اسلامی را بپردازند و حتی روابط علنی با رژیم اشغالگر قدس برقرار کنند.

سید مصطفی میرسلیم خواستار عبرت از پروژه نفوذ دشمن در مبارزات اعراب برای فلسطین شد.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اعراب روزگاری در خط مقدم دفاع از فلسطین بودند؛ اما غرب با تأمین منافع برخی سران و رجال متنفذ و وامدار کردن آنها، مجبورشان کرد تا هزینه لازم برای نادیده گرفتن افکار عمومی کشورهای اسلامی را بپردازند و حتی روابط علنی با رژیم اشغالگر قدس برقرار کنند.

وی افزود: این همان نفوذ و استحاله از درون است که رهبری در سالهای اخیر پیرامون آن بارها هشدار داده اند و مصونیت از آن هوشیاری ویژه می طلبد.

شایان ذکر است امام خامنه ای چندی پیش خاطرنشان کردند: هدف اصلی از این جنگ نرمِ فکرشده و حساب‌شده، استحاله‌ جمهوری اسلامی ایران و تغییر باطن و سیرت، با حفظ صورت و ظاهر آن است.
ایشان با تأکید بر اینکه تغییر باطن و سیرت به معنای تغییر انگیزه‌ها، شعارها، معارف انقلابی و اهداف بزرگ است، افزودند: در چارچوب اهداف جنگ نرمِ دشمن، باقی ماندن نام «جمهوری اسلامی» و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین‌کننده‌ی اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه‌ی قدرت جهانی باشد.

https://shoma-weekly.ir/ufEkiz