سیاسی

غرب اجازه مداخله در امور داخلی ایران را نخواهد یافت

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرف های مذاکره کننده با ایران بارها اثبات کرده اند که قابل اعتماد نیستند و ما به غربی اجازه مداخله در امور داخلی کشور را نخواهیم داد.
 عبدالرضا مصری در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور، که پیش از ظهر امروز در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است و کشور ما نیز به لحاظ دارا بودن این نیرو، از غنی ترین کشورهاست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: پس از انقلاب پیوند بسیار خوبی بین توانمندی ها و خواسته ها و منابع موجود به وجود آمده است و هر کجا که این رابطه مستقیم و معنا دار، عمیق تر بوده به نتیجه مطلوبی رسیده ایم و پیشرفت های قابل توجهی را نیز کسب کرده ایم.

مصری خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود تحریم های اعمال شده از سوی دشمنان، توفیقات و پیشرفت های بسیاری را در حوزه های صنعت، علم و انرژی هسته ای بدست آوردیم که همه نتیجه همدلی و خودباوری ملت ایران بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسیدن به خودکفایی در زمینه انرژی هسته ای و پیشرفت های چشمگیر در این خصوص را همچنین باید نتیجه خون های پاک شهدای انرژی هسته ای دانست.

مصری در ادامه به بحث مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: ما در این مذاکرات به تیم مذاکره کننده خود اعتماد کامل داریم و حمایت همه جانبه خود را از آنها اعلام می کنیم، اما نگرانی ما در این خصوص تنها در رابطه با طرف مقابل مذاکرات است که بارها این را اثبات کرده اند که نمی توان به آنها اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: ما 35 سال است که به لطف خدا و با توجه به توانمندی های داخلی، محکم و استوار در تمامی عرصه ها گام بر می داریم و از این به بعد نیز با تمام قوا از گذشته ای که با تلاش و استقامت ساخته ایم دفاع خواهیم کرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پایان با بیان اینکه نباید در هیچ موردی به غربی ها اجازه دخالت در کشور خود را بدهیم، یادآور شد: ما در عرصه های هوا فضا، صنایع دفاعی و ... نیز پیشرفت های زیادی داشته ایم که همگی آنها نیز به خاطر تکیه بر توان داخلی و عدم وابستگی به غربی ها میسر شده است.

https://shoma-weekly.ir/GR3ihD