سیاسی

عیادت اعضای حزب موتلفه اسلامی از آیت آلله حسینی بوشهری

اسدالله بادامچیان و جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از آیت‌ الله حسینی بوشهری عیادت کردند.
اسدالله بادامچیان و جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از آیت‌ الله حسینی بوشهری عیادت کردند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان و تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور عیادت کردند و در جریان روند مداوای وی قرار گرفتند و سلامتی او را از خداوند متعال مسألت کردند

آیت‌الله حسینی بوشهری جمعه 10 آبان ماه در پی عارضه قلبی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت وضعیت عمومی ایشان مساعد است.

مسئول دفتر وی در گفتگو با ایسنا گفت: علت بیماری و انتقال به بیمارستان گرفتگی عروق قلبی بوده است و می توان گفت ۹۰ درصد قلب کار نمی کرده که الحمدلله با دعای خیر و محبت مردم این اتفاق به خیر گذشت.

آیت‌الله‌ سید هاشم‌ حسینی بوشهری استاد برجسته حوزه علمیه قم، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم، پنج شنبه شب ۹ آبان ماه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری سال‌ 1335 در بخش‌ بُردِخون‌ از حوالی‌ بندر دیّر استان بوشهر به‌ دنیا آمد و به مدت 14 سال ریاست حوزه‌های علمیه سراسر کشور را بر عهده داشت.

https://shoma-weekly.ir/lQwrzi