سیاسی

عنصر ایمان، بصیرت و عمل به موقع رمز عبور از فتنه است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: تدبیر شهدای موتلفه سبب نقش برآب شدن نقشه‌های استکبار در دوران قبل از انقلاب برای جلوگیری از قیام‌های مردمی شد.

 فرج‌الله فرخ در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب موتلفه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در وصف و اهمیت شهدای حزب موتلفه اظهار کردند که شهدای موتلفه نوری در تاریکی‌های زمین بودند و این نشان از نقش و تأثیر شهدای موتلفه در انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد و خاطر شهدا را کمتر از شهادت ندانسته‌اند، افزود: گرامیداشت یاد و خاطر شهدا سبب ترویج و تبیین اهداف و آرمان‌های آنها برای نسل‌های بعدی می شود.وی گفت: سه عنصر ایمان، بصیرت و عمل به موقع برای وارد شدن تجارت با خداوند وجود دارد که نبود هر کدام سبب گمراهی و یا بی‌اثر بودن تلاش انسان می‌شود.

فرخ با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات 88 و بروز فتنه در کشور بیان کرد: در آن زمان عده‌ای با بی‌بصیرتی گرفتار فتنه شدند که در این میان افراد باایمانی نیز وجود داشتند اما این افراد به دلیل بی‌بصیرتی در فتنه 88، مردود شدند.

وی با اشاره به قیام عاشورا و قیام توابین در حمایت از امام حسین(ع) متذکر شد: عدم حضور به موقع و همراهی با امام حسین(ع) در ظهر عاشورا سبب بی‌اثر بودن قیام توابین شد اما امروز بعد از هزاران سال هنوز قیام امام حسین(ع) در کربلا ماندگار بوده و یادبود آن باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قیام 15 خرداد و دستگیری امام راحل اظهار کرد: در آن روز با شنیدن خبر دستگیری امام راحل مردم به خیابان‌ها ریختند و این اقدام سبب کرنش و ترس رژیم شاه شد به‌گونه‌ای که لحن رژیم تغییر کرد و علم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که روحانیت محترم است و امام به منزل خود برگشتند و خطر بزرگ در نطفه خفه کردن انقلاب با این اقدام به موقع خنثی شد.

https://shoma-weekly.ir/sQTfoa