سیاسی

عمل به دستورات رهبری در سیاست خارجی موجب اقتدار کشور می شود

مسئولان کشور در حوزه سیاست خارجی باید ولایتمدار باشند و فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهند تا در این عرصه نیز شاهد صلابت و اقتدار کشورمان باشیم.
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی گفت: ولایت رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است و ما باید از فرصت دهه کرامت برای فراگیری این آموزه در جهان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، احمد کریمی اصفهانی، در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در محل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازاریان کشور برگزار شد با بیان اینکه ولایت رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: ما باید از فرصت ارزشمند دهه کرامت در راستای فراگیری آموزه ولایت استفاده کنیم.

 وی افزود: اگر مفهوم ولایت و اطاعت از ولایت در جامعه ما تحقق کامل پیدا می کرد امروزه پرچم اسلام در سراسر جهان به اهتزاز درمی آمد.

 دبیر کل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار کشور با اشاره به خروج آمریکا از تفاهم نامه هسته ای برجام و تاکید مقام معظم رهبری در بی اعتمادی نظام جمهوری اسلامی به کشورهای اروپایی اظهار کرد: مسئولان کشور در حوزه سیاست خارجی باید ولایتمدار باشند و فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهند تا در این عرصه نیز شاهد صلابت و اقتدار کشورمان باشیم.

وی در پایان گفت: برنامه های دهه کرامت باید در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق هدف متعالی جهانی کردن اسلام باشد.

https://shoma-weekly.ir/XX4UQr