سیاسی

عملیات مرصاد یکی از باشکوه ترین نوع مقامت ما برابر استکبار جهانی بود

عملیات مرصاد که یکی از باشکوه ترین نوع مقامت ما در برابر هجمه استکبار جهانی است که در آن صدام به کمک آمد با تمام تجهیزات شرق و غرب به کرمانشاه حمله کرد به زعم باطل خودشان بعد هشت سال توان گروه های نظامی ما تحلیل رفته و ضعیف شده به همین دلیل منافقین با بزرگنمایی و وعده وعید به اربابانشان، به جمهوری اسلامی ایران حمله کردند و دیدیم در حسن آباد ضربات بسیار سنگینی از رزمندگان اسلام شامل سپاه، ارتش، هوانیروز و نیروهای مردمی بسیج دریافت کردند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مشی ترور فرقه ضاله منافقین گفت: آنها زمانی مزدور رژیم بعث بودند و امروز برای اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود خوش‌خدمتی می‌کنند.

محمد کرمی راد در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: در زمانی که نظام دو قطبی بر جهان حاکم بود وقوع انقلاب اسلامی ایران لرزه بر اندام استکبار شرق و غرب انداخت که در راس یکی ایالات متحده آمریکا و دیگری شوروی سابق قرار داشت.

وی افزود: این انقلاب در دنیا موج عظیمی را به وجود آورد که بعدها به اسم بیداری اسلامی از آن یاد شد و سرمنشاء تحرکاتی در کشورهای دیگر شد و در واقع نقطه عطفی بود که از انقلاب اسلامی نشات گرفت به همین دلیل چهره استکبار شرق شامل حزب توده، کمونیست، چریک های فدایی و کومله که گرایش مارکسیستی داشتند و متحد شوری سابق و سرسپرده و مزدور بودند و همچنین استکبار غرب توسط انقلاب اسلامی ایران نمایان شد و در این راستا عده ای با ماسک عوام فریبی مثل منافقین که در جمهوری اسلامی ایران خود را مبارز و درجبهه مخالفت با استکبار می دانستند این انقلاب باعث رو شدن دست آنها شد.

این کارشناس سیاسی گفت: امروز اگر می‌بینیم منافقین بعد این همه سال زیر چتر حمایتی اروپا و آمریکا، صهیونیسم و سعودی ها توانستند به حیات نکبت‌بار سیاسی خود ادامه دهند به این دلیل است که انقلاب اسلامی ایران ماهیت همه را رو کرد و مردم ما هم شناخت بسیار زیادی نسبت به تحولات منطقه پیدا کردند.

کرمی راد خاطرنشان کرد: آنچه منافقین از جنایت در سالهای بعد از پیروی انقلاب انجام دادند اعم از ترور قریب 17 هزار نفر از مردم بی گناه و ائمه جمعه، شهدای محراب و 72 تن در راس آنها شهید بهشتی، رجایی و باهنر قرار داشتند.

وی افزود: امروز اگر می بینیم استکبار و آمریکا منافقین را از لیست تروریست بیرون می کشاند و از آنها حمایت می کند نشان از مقاومت ملت ما و رهبر انقلاب است.

این کارشناس مسائل سیاسی در سالگرد عملیات مرصاد که یکی از باشکوه ترین نوع مقامت ما در برابر هجمه استکبار جهانی است که در آن صدام به کمک آمد با تمام تجهیزات شرق و غرب به کرمانشاه حمله کرد به زعم باطل خودشان بعد هشت سال توان گروه های نظامی ما تحلیل رفته و ضعیف شده به همین دلیل منافقین با بزرگنمایی و وعده وعید به اربابانشان، به جمهوری اسلامی ایران حمله کردند و دیدیم در حسن آباد ضربات بسیار سنگینی از رزمندگان اسلام شامل سپاه، ارتش، هوانیروز و نیروهای مردمی بسیج دریافت کردند.

کرمی راد گفت: در این راستا یک رویکرد جدیدتری حاصل شد و افرادی که شاید برای اولین بار به جبهه می آمدند در آن زمان در مقابل منافقینی ایستادند که مزدوران ارتش بعث عراق شده بودند و آنها را ناکام گذاشتند و از آن بعد جنایات آنها ادامه یافت و در راستای منافع امریکا و اسرائیل قدم برداشتند.

https://shoma-weekly.ir/i4sWYj