سیاسی

عملکرد سپاه و ارتش در حمایت از سیل زدگان درخشان بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به توطئه رسانه های غربی برای ایجاد تفرقه میان سپاه و ارتش اظهار کرد: من در پاسخ به این توطئه دشمنان می گویم که بمیرید نسبت به بغضی که به نظام اسلامی و نیروهای مسلح دارید و کور خوانده اید نسبت به توفیقی که می خواهید از تفرقه میان سپاه و ارتش بدست آورید.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به توطئه رسانه های غربی برای ایجاد تفرقه میان سپاه و ارتش گفت: بمیرید نسبت به بغضی که به نظام اسلامی و نیروهای مسلح دارید و کور خوانده اید نسبت به توفیقی که می خواهید از تفرقه میان سپاه و ارتش بدست آورید.

«محمد کرمی راد» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تلاش رسانه ای غربی برای ایجاد شکاف میان ارتش و سپاه گفت: دشمنان همواره از دیر باز به دنیال ایجاد شکاف و اختلاف میان ارکان اصلی نظام بودند و خوشبختانه تا کنون نتوانسته اند هیچ یک از برنامه های خود را عملی کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در دور هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان ملت ما را نشناخته اند و این بار قصد دارند با بکارگیری رسانه های غربی میان ارتش و سپاه تفرقه ایجاد کنند در حالی که سپاه ، ارتش و بسیج پیش از این ازمون خود را در 8 سال دفاع مقدس و برقراری امنیت کشور به خوبی ایفا کردند .

وی گفت: مردم سپاه و ارتش را جزء بدنه اصلی خود می دانند و افرادیکه عضو ارتش ، سپاه و بسیج هستنداز میان خود ملت ایران هستند.

کرمی راد با اشاره به پیشرفت های چشم گیر نیروهای مسلح در تسلیحات نظامی و ساخت انواع تجهیزات موشکی و افزایش ارتقء سطح دانش دفاعی و نظامی خاطر نشان کرد: این پیشرفتها دشمنان نظام جمهوری اسلامی را حساس کرده است و دشمن می داند که نمی تواند آسیبی به ما برساند مگر اینکه از درون اختلافاتی ایجاد کند و از طریقه تفرقه وارد شود.

وی با بیان اینکه رسانه های خارجی با تبلیغات و خبر سازی نمی توانند کاری از پیش ببرند و در میان نیروهای کشوری ایجاد تفرقه کنند گفت: در حادثه اخیر زلزله و سیل شاهد بودیم که سپاه، ارتش و بسیج در کنار یکدیگر به خوبی وارد عمل شدند و رسانه ملی به خوبی این فعالیت ها را منعکس کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در دور هشتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور به موقع در زلزله گلستان و سیل در پلدختر و برخی شهرهای دیگر نشان از وحدت میان نیروها دارد، حضور فرماندهان ارتش و سپاه و بسیج به دشمنان نشان می دهد که هر حادثه ای که در کشور رخ می دهد نیروهای نظامی برای حل مشکل پیشقراول هستند و از قبل آماده مقابله با حوادث را دارند.

وی در پاسخ به توطئه رسانه های غربی برای ایجاد تفرقه میان سپاه و ارتش اظهار کرد: من در پاسخ به این توطئه دشمنان می گویم که بمیرید نسبت به بغضی که به نظام اسلامی و نیروهای مسلح دارید و کور خوانده اید نسبت به توفیقی که می خواهید از تفرقه میان سپاه و ارتش بدست آورید.

کرمی راد گفت: توصیه من به افرادی که ناخواسته در مسیری قرار می گیرند که می خواهند کوتاهی های خود را به گردن سپاه یا ارتش بیندازند این است که در عرصه آبادانی نیز ارتش و سپاه با مجوز رهبر انقلاب نقش فعالی داشتند و باید قدر این تلاشها را بدانیم .

وی گفت: رسانه های نسبت به تلاشهای نیروهای مسلح در عرصه سازندگی روشنگری کنند تا مردم نسبت به توطئه های دشمنان آگاهی دقیق داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/MUeD3e