سیاسی

عمده قاچاق مربوط به ایادی دولت است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: 90 درصد قاچاق مربوط به ایادی دولت است و این‌ها عرضه مبارزه ندارند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با عنایت خداوند باران بارید، حالا می‌گویید دریاچه ارومیه را نجات دادیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سید مصطفی آقا میرسلیم در دانشگاه ارومیه افزود: آقایان توانمندی‌های خودمان را باور ندارند؛ این‌ها خودشان را از دانشگاه جدا کرده اند، دانشجویان بیکارند و آن‌ها بی عارند.

وی گفت: کشور را کسانی باید اداره کنند که بفهمند کار علمی یعنی چی؟ من ۴۳ سال است که با دانشجویان زندگی کرده ام و می‌دانم چه سرمایه‌ای را در دست داریم.

میرسلیم افزود: بغض کردم وقتی دیدم دانشجویان من توصیه نامه برای خارج می‌خواهند؛ آقایان برای رفع مشکلات ما نسخه آمریکایی می‌پیچند.

وی گفت: شما توانایی مقابله با قاچاق را ندارید و باعث بیکاری شدید؛ هنر شما این بود که با افزایش رکود قدرت خرید مردم را کاهش دادید.

میرسلیم افزود: با عنایت خداوند باران بارید، حالا می‌گویید دریاچه ارومیه را نجات دادیم؛ آنقدر ادب ندارید که خدا را شکر کنید، بی توجهی به قنات‌ها با حفر چاه‌های عمیق باعث خشکالی، فرونشست دشت‌ها و مهاجرت و اعتیاد شده است.

وی ادامه داد: تمام هنر شما این است که نفت بفروشید و خرج کنید؛ اگر من را نامزد کردند برای این بوده است که به اتکای دانشجویان محصول ملی تولید کردیم.

میرسلیم گفت: من ادعایی ندارم ولی عملکرد من روشن است؛ اولین تألیف فنی که جایزه کتاب سال را گرفت کتاب من بود.

وی افزود: در عمل به جوانان و توانمندی آن‌ها ایمان داشته و با آن‌ها کار کرده ام، زمانی که مشاور حضرت آقا بودم ایشان تاکید بر ادامه تدریس داشتند.

میرسلیم گفت: نجات کشور باید مبتنی بر دانش، تعهد و تخصص باشد و من هم اگر خدا توفیق دهد خدمتگزار مردم خواهم بود.

این نامزد انتخابات تاکید کرد: ۹۰ درصد قاچاق مربوط به ایادی دولت است و این‌ها عرضه مبارزه ندارند.

https://shoma-weekly.ir/eijaeB