سیاسی

عظمت نام پیامبر اعظم(ص) ابدی است

رسانه‌های بیگانه علیرغم همه ادعاها و تبلیغات پرزرق و برق، جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر ثابت کرد کشوری کاملاً اثرگذار نه فقط در منطقه بلکه در عرصه بین‌المللی است که افزایش قیمت نفت همزمان با آغاز این رزمایش از جمله اینهاست و بدیهی است آنها هم چاره‌ای ندارند جز آنکه در تنظیم خبر، شیوه انتقال خبر و... عمق نفرت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

حسن شفیع زاده - اگر تاریخ برای ما تعریف می‌کند که قدرت اسلام در همان سالهای نخستین به جایی رسید که نام پیامبر اعظم(ص) لرزه بر اندام مشرکین می‌انداخت، حالا همین نام مبارک وقتی بر تارک رزمایش سپاه اسلام قرار می‌گیرد، آرام و قرار را از نظام سلطه آنچنان می‌گیرد که بسیاری‌شان اصلاً از ذهن‌شان پرید که رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) 7 یعنی هفتمین رزمایش موشکی سپاه...
بی بی سی: سپاه پاسداران ایران، مراحل مقدماتی رزمایش موشکی خود را آغاز کرده، در این مانور قرار است موشکهای زمین به زمین با هدف از بین بردن پایگاه‌های دشمن فرضی در کویر ایران آزمایش شود.
البته بعضی‌شان دست و پا زدند تا بلکه بتوانند کمی از اعتبار این رزمایش بکاهند، مثل رادیو فرانسه: «سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران درست در روزی که اتحادیه اروپا تحریمهای بی سابقه نفتی خود را علیه ایران به مرحله اجرا در آورد، مانور موشکی پیامبر اعظم 7 را برگزار کرد.»
البته همانگونه که متوجه شده‌اید، رسانه های بیگانه با آگاهی کامل از اینکه عنوان اصلی، «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» است اما اینجا رادیو فرانسه ترجیح می‌دهد به زعم خود و مثلاً برای محدود کردن سپاه آن را به «جمهوری اسلامی» تقلیل دهد.
اما نکته قابل تأمل دیگر تلاش این رسانه‌ها برای اعتبارزدایی از دستاوردهای جدید موشکی کشورمان بود که در این خصوص رادیو رژیم صهیونیستی فعالتر از دیگران بود: «حکومت ایران هر بار نام دیگری روی موشکهای خود می‌گذارد تا چنین وانمود کند که موشک های تازه‌ای به بازار آورده است.»
این ادعای رژیم صهیونیستی در حالی بود که کارشناس نظامی رادیو فردا می‌گوید: جمهوری اسلامی ایران در هر رزمایش دستاوردهای جدید خود را به نمایش می‌گذارد. یکی از این دستاوردهای جدید، موشک ضدرادار است که این موشک می‌تواند هر مرکزی را که دارای تشعشعات راداری باشد، هدف قرار دهد.
و بالاخره اینکه رسانه‌های بیگانه علیرغم همه ادعاها و تبلیغات پرزرق و برق، جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر ثابت کرد کشوری کاملاً اثرگذار نه فقط در منطقه بلکه در عرصه بین‌المللی است که افزایش قیمت نفت همزمان با آغاز این رزمایش از جمله اینهاست و بدیهی است آنها هم چاره‌ای ندارند جز آنکه در تنظیم خبر، شیوه انتقال خبر و... عمق نفرت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.


https://shoma-weekly.ir/aMFXGf