سیاسی

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: جامعیت ولایتی را در 7 کاندیدای دیگر نمی‌بینیم

حجت‌الاسلام محمد خرسند در جمع دبیران و رابطان شهرستانی حزب موتلفه اسلامی استان فارس اظهار داشت: جمع‌بندی موتلفه و جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری بر دکتر ولایتی است و جامعتین نیز به ایشان تمایل دارد هر چند این موضوع را به طور رسمی اعلام نکند.
حجتالاسلام محمد خرسند در جمع دبیران و رابطان شهرستانی حزب موتلفه اسلامی استان فارس اظهار داشت: جمعبندی موتلفه و جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری بر دکتر ولایتی است و جامعتین نیز به ایشان تمایل دارد هر چند این موضوع را به طور رسمی اعلام نکند.

وی افزود: به برکت انقلاب و مردمسالاری دینی با وجود دشمنیها، توطئهها و تحریمها، جمهوری اسلامی اکنون یک کشور تاثیرگذار است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: در بحث سوریه تمام دنیا بسیج شد اما با مقاومت ایران و حزبالله این توطئه نیز ناکام ماند.

خرسند با تاکید بر دو رکن انتخابات که حضور حداکثری و انتخاب اصلح است، بیان کرد: تجربه چند دوره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باید به یک تصمیم پخته منجر شود که اتفاقات ناخوشایند گذشته تکرار نشود.عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در ادامه ابراز داشت: رئیس جمهور باید امتحان پس داده باشد اما در بین کاندیداهای فعلی اگر چه افرادی قوی و محترم وجود دارند اما هیچیک به اندازه ولایتی در سطوح عالیه امتحان پس ندادند.وی تصریح کرد: موتلفه اسلامی در دور دوم انتخابات سال 84 نظری نداشت و همان زمان آقای رسایی در گفتوگو با بنده در مقام قیاس هاشمی و احمدینژاد در مورد احمدینژاد بسیار مبالغه کرد اما من به وی گفتم قضاوت نکنید هاشمی هر چه باشد در چند دوره ریاست مجلس و ریاست جمهوری و ... امتحان داده و اکنون میتوان به وی نمره داد اما احمدینژاد باید در این سطح وارد شود تا بعد بتوان نمره وی را مشخص کرد.

 

https://shoma-weekly.ir/b3hgY5