سیاسی

عزت امروز ایران حاصل تفکر عاشورایی است

جت الاسلام خرسند اظهارداشت: من خودم در عملیات کربلای 4 و 5 در شلمچه حضور داشتم و به جرات می گویم قدم به قدم سرزمین شلمچه آغشته به خون های پاک است و در هر نقطه اش جوانی به شهادت رسیده است.
امام جمعه کازرون در آئین اعزام دانش آموزان کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب اظهارداشت: من خودم در عملیات کربلای 4 و 5 در شلمچه حضور داشتم و به جرات می گویم قدم به قدم سرزمین شلمچه آغشته به خون های پاک است و در هر نقطه اش جوانی به شهادت رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند بیان داشت: ما باید احساس مسئولیت کنیم و از خود بپرسیم این جوانان برای چه به شهادت رسیدند؟! آیا این ها زندگی و خانواده خود را دوست نداشتند؟! شهدا از همه چیزشان گذشتند برای اسلام، برای ولایت، حفظ کشور و استقلال وطن رفتند لذا شما عزیزان باید با وضو به این مناطق مقدس پا بگذارید.

خرسند با اشاره به جانفشانی رزمندگان در دفاع مقدس خاطرنشن کرد: جایی که خون انسان مومنی ریخته شده آن سرزمین مقدس است، آنجا همچون کربلا شریف است برای همین می گویند «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، آنجا که می روید دائم ذکر بگویید چون آنجا اولیاء خدا به شهادت رسیدند.

وی در ادامه افزود: اگر امروز من و شما بدون هیچ دغدغه و احساس نا امنی اینجا نشستیم به خاطر رشادت های شهدا و رزمندگان است در غیر اینصورت وضعیت ما از عراق و سوریه بدتر می بود.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر عنوان داشت: شاید به ظاهر امروز شهدا درمیان ما نباشند اما ثمره خون های پاک آنان است که ملت ما صاحب عزت و اقتدار است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: شهدا نه تنها نماز یومیه بلکه نماز شبشان ترک نمی شد و اگر میخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید به نماز توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم یاد و خاطره شهدا که علت سفر به مناطق جنگی است زنده نگه داریم و در حال حاضر که ماه محرم است قرائت زیارت عاشورا را فراموش نکنید تا ان شاء الله ثوا ب زیارت کربلا نصیبتان شود.

https://shoma-weekly.ir/WsOAne