سیاسی

عزت آور دانستن برجام برای اهداف سیاسی داخلی است

اینکه گفته شود برجام برای ایران عزت آورده است منطبق بر واقعیات نیست و به نظر می آید که این مدل اظهار نظرها تنها برای برخی اهداف سیاسی داخلی مطرح می شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: به نظرمن این جمله که «برجام عزت آورده است» برخلاف واقعیت است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهار نظر چندی پیش رئیس جمهور مبنی بر اینکه برجام برای کشور عزت آورده است گفت: موضع مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار روشن و شفاف بوده است و ایشان از ابتدا تاکید داشتند که به مذاکرات خوشبین نیستند اما صرفا برای روشن شدن افکار عمومی جهان این مذاکرات را بلامانع دانستند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در خصوص دستاوردهای برجام گاهی افراط و تفریط می شود، خاطرنشان نمود: اینکه گفته شود برجام برای ایران عزت آورده است منطبق بر واقعیات نیست و به نظر می آید که این مدل اظهار نظرها تنها برای برخی اهداف سیاسی داخلی مطرح می شود.

خرسند با بیان اینکه تحریم ها همچنان به قوت خود باقی است و تهدید نیز مدام از سوی آمریکایی ها مطرح می شود، یادآور شد: بر این اساس اقتدار و عزت ملی ما نه از برجام که از هدایت های رهبری و حضور ملت در صحنه بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به اینکه امروز این انتظار وجود دارد که هیئت نظارت بر برجام به طور جدی تر و عملیاتی تری در این حوزه وارد عمل شود، خاطرنشان نمود: همه باید سعی کنیم وحدت ملی و اقتدار کشور زیر سایه ولایت حفظ گردد

https://shoma-weekly.ir/pJ7kXL