سیاسی

عده‌ای با شعار امام (ره) اندیشه ایشان را تحریف می کنند

نفاق از کفر هم بدتر است و در همین چارچوب باید گفت خطر انحراف از مواضع امام (ره) و تحریف اندیشه و دیدگاه‌های ایشان خطرناک‌تر از تقابل مستقیم با تفکر و اندیشه ایشان است. کسانی که امام (ره)، ‌انقلاب و اسلام را قبول ندارند صریح در این ارتباط صحبت ها و عقاید خود را مطرح می کنند ،ولی عده‌ای با شعار امام (ره) و اسلام سعی می‌کنند خود را دلسوز امام (ره) و طرفدار امام (ره) مطرح کنند ولی در عمل تلاش دارند که نگاه و اندیشه ایشان را تحریف کنند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اعتقاد به اینکه مهمترین تهدید برای نظام جمهوری اسلامی ایران در گذشته و در حال ، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم از سوی دشمنان بوده و هست، تصریح کرد: از گذشته یک تقابل جدی بین تفکر اسلامی و تفکر سکولاریستی وجود داشته است.

محمدنبی حبیبی در مصاحبه با برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو، با برشمردن نمونه‌هایی از این تقابل ادامه داد: مثلاً آقای جورج بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه‌ای صراحتاً اعلام کرد که ما با اسلام وارد یک جنگ ایدئولوژیک شده‌ایم یا در همان بحبوحه اتفاقات 11 سپتامبر مدعی شد که ما وارد جنگ صلیبی جدیدی شده‌ایم.

وی با بیان اینکه تضاد اصلی روی مبانی فکری است، خاطرنشان کرد: غرب وقتی نتوانست با تحریم‌های اقتصادی و تحمیل جنگ ،انقلاب مردم ایران را از پا درآورد، تمرکزش را بر روی جنگ نرم قرار داد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه وقتی حق و باطل با هم آمیخته شود تشخیص حق نه تنها برای مردم عادی بلکه خواص نیز مشکل می‌شود و ما با نفاق روبرو می‌شویم، ادامه داد: نفاق از کفر هم بدتر است و در همین چارچوب باید گفت خطر انحراف از مواضع امام (ره) و تحریف اندیشه و دیدگاه‌های ایشان خطرناک‌تر از تقابل مستقیم با تفکر و اندیشه ایشان است. کسانی که امام (ره)، ‌انقلاب و اسلام را قبول ندارند صریح در این ارتباط صحبت ها و عقاید خود را مطرح می کنند ،ولی عده‌ای با شعار امام (ره) و اسلام سعی می‌کنند خود را دلسوز امام (ره) و طرفدار امام (ره) مطرح کنند ولی در عمل تلاش دارند که نگاه و اندیشه ایشان را تحریف کنند.

حبیبی در همین راستا تصریح کرد: یک عده‌ای در کشور دل در گرو دموکراسی غربی دارند و معتقدند هرچه اکثریت انتخاب کرد آن حق است. البته من هم اعتقاد دارم که در خیلی از مواقع رأی اکثریت می تواند ملاک باشد ولی باید به این موضوع نیز توجه داشت که درکنار این که امام (ره) می‌فرمودند «مجلس در رأس امور است »یا «میزان رأی ملت است» بر این موضوع نیز تأکید داشتند که اگر حق یک چیز باشد و مردم همگی یک چیزی غیر از حق را بگویند من جانب حق را می‌گیرم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ،ادامه داد: در شرایطی که حق و باطل با هم آمیخته می‌شود ،کار اصلی نخبگان و روشنفکران این است که در این فضای تاریک با کمک رهبران معنوی، فکری و ایدئولوژیک جامعه به مردم در تشخیص حق از باطل کمک کنند و مانع از تحریف اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام (ره) شوند.

https://shoma-weekly.ir/L085Qi