سیاسی

عبدالرضا مصری: داشتن تعامل سازنده و دوسویه در اجلاس نیویورک امری ضروریست

در این اجلاس می توان به اظهار نظرهای سازنده و انتقال دیدگاه‌های مختلف پرداخت که فرصتی بی نظیر برای رجال سیاسی است.عبدالرضا مصری افزود: حضور مقتدرانه نماینده ایران در سازمان ملل می تواند تبلیغات سوء دشمنان علیه کشورمان را خنثی کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مجمع عمومی سازمان ملل، تسهیل کننده تعامل سازنده بین کشورهاست، گفت: در این اجلاس می توان به اظهار نظرهای سازنده و انتقال دیدگاههای مختلف پرداخت که فرصتی بی نظیر برای رجال سیاسی است.عبدالرضا مصری افزود: حضور مقتدرانه نماینده ایران در سازمان ملل می تواند تبلیغات سوء دشمنان علیه کشورمان را خنثی کند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هدف دشمنان منزوی کردن ایران در جهان است، به سابقه درخشان دکتر روحانی در مقوله سیاست خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: پیش بینی می شود این سفر، سفری پر از توفیق و برکت برای ایران اسلامی باشد که برای تحقق این مهم داشتن تعامل سازنده و دوسویه امری ضروریست.
وی با بیان اینکه زبان منطق بهترین زبان برای گفتمان با نتیجه است، افزود: اگر دو طرف با استفاده از زبان منطق و با در نظر گرفتن احترام متقابل حرکت کنند، بطور قطع بسیاری از مشکلات کنونی حل خواهد شد.
مصری تاکید کرد: اما اگر طرف مقابل با خودخواهی و بصورت یک جانبه وارد تعامل شود، این تعامل راه به جایی نخواهد برد.

https://shoma-weekly.ir/rF7srq