سیاسی

عارف از ملت ایران عذرخواهی کند

عارف یک مسئول مملکتی نبوده که دست به این اقدام زده و تلقی هر کسی که این ملاقات را دیده آن است که ساخت و پاخت انتخاباتی با غرب انجام شده و او باید بابت این اقدام از ملت ایران عذرخواهی کند
به گزارش حزب موتلفه اسلامی و گروه های اصول گرا آماده کمک به دولت هستند ولی آنها نمی خواهند از کمک اصولگراها بهره ببرند. روزنامه «سیستان و بلوچستان»، قائم مقام و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی کشور با بیان این مطلب در نشست مطبوعاتی که در محل دفتر این حزب در زاهدان برگزار شد گفت: سیستان و بلوچستان یک خطه از پیکره کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در آن مردم شیعه و سنی با آسایش، آرامش و وحدت در کنار هم زندگی می کنند و هیچ مشکلی با هم ندارند.«اسدا... بادامچیان»، افزود: کشور ایران تنها کشوری است که شیعه و سنی در کنار هم، با هم زندگی می کنند و هیچ مشکلی با هم ندارند.وی ادامه داد: استکبار جهانی تمام تلاشش برای اختلاف انداختن بین شیعه و سنی و به طور کلی، فرق اسلامی است ولی در نظام ما، ولی امرمان تأکیدات فراوانی بر وحدت فرق اسلامی و نزدن حرف تفرقه آمیز توسط طرفین دارد تا نقشه اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی برای ایجاد تفرقه در بین فرق اسلامی به سرانجام نرسد.وی با بیان این مطلب که شهادت معلمان در سیستان و بلوچستان نقشه استکبار است، گفت: معلمان چهره‌ای محبوب در بین همه اقشار جامعه هستند و همه به آنها احترام می گذارند.وی ادامه داد: به نظر من، استکبار نمی فهمد چه می کند و برای رسیدن به اهداف خود، با انجام چنین حرکاتی، خیال می کند که اختلافات بین فرق و مذاهب اسلامی را زیاد می‌کنند و بدون شک، وحدت بین فرق اسلامی با این نوع حرکات تقویت می شود.

دولت در انتصابات انحصاری عمل می کند

بادامچیان با اشاره به نقاط ضعف و قوت دولت یازدهم، اظهار کرد: دولت در انتصابات در پست های مختلف انحصاری عمل می کند و فقط از اصلاح طلبان بهره می برد که این عمل باعث شده به شعار اعتدال دولت خدشه وارد شود و دولت نتواند از تفکر و تجارب دیگر گروه ها در اداره کشور بهره گیرد و این امر نارضایتی هایی را در بین مردم ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: وعده هایی نظیر رفع 100روزه مشکلات اقتصادی از دیگر نقاط ضعف این دولت است که وعده های بدون پشتوانه ای به مثل این را به مردم داده است.وی در ادامه گرانی ها، نوع برخورد با مردم و نداشتن مدیریتی صحیح در یارانه ها را از دیگر نقاط ضعف دولت فعلی برشمرد و گفت: این دولت باید مشورت پذیر باشد و از نظر صاحب نظران نیز بهره مند شود.وی با اشاره به نقاط قوت دولت یازدهم نیز گفت: اداره دوساله کشور ایران با توجه به شرایط و مشکلات موجود، خدمات بهداشتی درمانی و ... از نقاط قوت این دولت می باشد.

لیست گزینه های مجلس خبرگان رهبری تقریباً آماده است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی کشور در رابطه با برنامه های حزب برای مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: لیست افراد مطرح برای مجلس خبرگان رهبری تقریباً آماده شده و اصولگراها به توافق رسیده اند، فهرست اسامی نیز برای تائید برای جامعتین فرستاده شده است.

وی ادامه داد: برای مجلس خبرگان برخی از فتنه گران می خواهند اعمال نفوذ کنندو براین اساس باید مردم مراقب باشند و بدانند به چه افرادی باید رأی دهند و دو نهاد جامعتین شامل مجمع روحانیون مبارز و جامعه مدرسین قم که مورد تأکید و نظر امام راحل و ولایت می باشند، می توانند گزینه های خوبی برای شناخت افراد اصلح باشند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: استکبار جهانی می کوشد تا انتخابات تونسی در کشور ایران برگزار شود چرا که از ضربه زدن و تسلیم کردن کشور ایران به واسطه تحریم و فشار ناامید شده اند و می خواهند ایران را شکننده کنند.

عارف از ملت ایران عذرخواهی کند

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر دیدار عارف و نایب رئیس مجلس آلمان نیز گفت: این اقدام آقای عارف به تمام معنا زشت بود و او چه نیازی داشت تا با نایب رئیس مجلس آلمان دیدار و گفت و گو کند.وی در ادامه بیان کرد: عارف یک مسئول مملکتی نبوده که دست به این اقدام زده و تلقی هر کسی که این ملاقات را دیده آن است که ساخت و پاخت انتخاباتی با غرب انجام شده و او باید بابت این اقدام از ملت ایران عذرخواهی کند.

از مذاکرات حمایت می کنیم

وی در رابطه با مذاکرات نیز گفت: براساس نظر رهبری، از مذاکرات حمایت می کنیم و امیدواریم که این مذاکرات با حفظ منافع ملت و کشور ایران به نتایج خوبی برسد.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: نباید در این رابطه شتاب زده عمل کرد و دولت نیز نباید این قدر مذاکرات را بزرگ می کرد و از آن باید به عنوان یک برنامه در دستور کار و موضوعی که باید به یک راه حل برسد، نام ببرد چرا که استکبار با توجه به بحث مذاکرات تحریم ها را برای کشور افزایش می دهد.

ورود احمدی نژاد به انتخابات به ضرر اوست

وی در رابطه با سخنرانی دکتر «محمود احمدی نژاد»، در جمع اهالی رسانه و وبلاگ نویسان نیز گفت: توصیه بنده به دکتر احمدی نژاد این است که به دعواهای سیاسی و انتخابات ورود پیدا نکند چرا که هر کسی دو دوره توسط مردم انتخاب شده است، یک چهره معتبر می باشد و به جای وارد شدن به دعواهای سیاسی و انتخاباتی، باید کنار بایستد تا نظام و ولی امر بتواند از او استفاده کند ولی اگر ورود پیدا کند بر ضد او جوسازی خواهد شد و خود را خراب خواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/C7dAzO