سیاسی

عادی کنندگان فتنه خائن هستند/ آنها شایستگی هیچ سمتی را در جمهوری اسلامی ندارند

کسانی که قصد پاک کردن صورت مسأله فتنه رادارند در حال ارتکاب خیانت به کشور و ملت هستند
محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با «نسیم» با بیان اینکه توطئه فتنه 88 همانطور که رهبر معظم انقلاب در ماه‌های بعد از فتنه فرمودند سناریویی طراحی شده از خارج از کشور با هدف براندازی جمهوری اسلامی بود، اظهار داشت: عده‌ای با اطلاع و بدون اطلاع از ماهیت فتنه به دام آن افتادند و برخی عامدانه اهداف فتنه را در داخل کشور تعقیب ‌کردند.

وی افزود: آنهایی که خیال می‌کنند فتنه 88 در محدوده رقابت‌های سیاسی اتفاق افتاده است، اشتباه می‌کنند چراکه این یک بهانه برای فتنه‌گران بود. کسانی که در خارج از کشور فتنه را برای براندازی نظام طراحی کرده بودند با تاسی از روش انقلاب‌های نارنجی که در دیگر کشورها توسط جبهه غرب انچام شده بود، به دنبال ایجاد نوع سبز این نوع انقلاب‌ها در ایران بودند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه زمزمه‌هایی اخیرا شنیده می‌شود که می‌خواهند با پاک کردن صورت مسأله فتنه، سران فتنه را مجدد در سطح جامعه مطرح کنند، خاطرنشان کرد: کسانی که قصد پاک کردن صورت مسأله فتنه رادارند در حال ارتکاب خیانت به کشور و ملت هستند.

حبیبی فتنه 88 را کاملا مرتبط با دستگاه‌های جاسوسی و عوامل خارجی دانست و گفت: فتنه یک موضوع عادی نبوده است که امروز برخی می‌خواهند این موضوع را در افکار عومی عادی جلوه دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه من معتقدم اگر خواص کشور دچار اشتباه شوند و فتنه 88 را یک امر عادی تلقی کنندگفت:آنها دیگر شایستگی دارابودن هیچ سمتی را در نظام جمهوری اسلامی ندارند.

دبیرکل موتلفه خاطر نشان کرد: مردم ماهیت فتنه 88 را در حماسه 9 دی را رسوا کردند و کسانی که تلاش می‌کنند صورت مسأله فتنه 88 را از اذهان جامعه پاک کنند، تلاش مذبوحانه‌ای خواهند کرد.

https://shoma-weekly.ir/Hu8UYz