سیاسی

طیف های اصولگرا با یکدیگر مبانی مشترک دارند

شجاعت، دفاع از ارزش های اسلامی، پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی، التزام عملی به ولایت فقیه، فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، پرهیز از تجمل گرایی، مبارزه با فساد و ... از مهمترین شاخصه های جبهه متحد اصولگرایان به شمار می رود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این که تمام طیف ها در میان اصولگرایان، با یکدیگر مبانی مشترک دارند، گفت: از لحاظ سلیقه، گفتمان و یا نوع نگرش به مسائل گاه اختلاف سلیقه هایی وجود دارد که طبیعتا اختلاف سلیقه ها باعث شده که افراد در برخی گروه ها تمرکز بیشتری داشته باشند.
 فاطمه رهبر، در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به این که تمام کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند، اصول اولیه را دارا بوده و برای رقابت و خدمت به مردم آماده هستند، اظهار داشت: موضوعاتی چون اسلام، جمهوری اسلامی، قانون اساسی، سیره حضرت امام (ره) و ولایت فقیه از اصول اولیه منشور اصولگرایی است. عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، با اشاره به شاخصه های جبهه متحد اصولگرایان گفت: شجاعت، دفاع از ارزش های اسلامی، پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی، التزام عملی به ولایت فقیه، فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، پرهیز از تجمل گرایی، مبارزه با فساد و ... از مهمترین شاخصه های جبهه متحد اصولگرایان به شمار می رود.
نماینده مردم تهران در مجلس هشتم افزود: با توجه به تهدیدها، تحریم ها و مشکلاتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی برای ما ایجاد می کند باید نمایندگانی به مجلس راه یابند که دشمن شناس، استکبار ستیز و استقلال طلب باشند و موضع گیری صریحی نسبت به جریان های مختلف از جمله جریان فتنه و برخی جریانات خاص داشته باشند. وی تاکید کرد: بنابراین موارد مذکور از مهم ترین شاخصه هایی بود که منشور اصولگرایی آن ها را تعریف کرده و براساس آن نامزدهای خود را انتخاب و لیست 30 نفره ای را تشکیل داده است.

https://shoma-weekly.ir/mxMEVb