بین الملل

طنز بزرگ نبرد با تروریسم

آمریکا که به بهانه 'جنگ علیه تروریسم' دو جنگ با 2 میلیون تلفات از غیرنظامیان در عراق و افغانستان به راه انداخته به مهمترین کشور حامی گروههای تروریستی تبدیل شده است.


آمریکا که به بهانه 'جنگ علیه تروریسم' دو جنگ با 2 میلیون تلفات از غیرنظامیان در عراق و افغانستان به راه انداخته به مهمترین کشور حامی گروههای تروریستی تبدیل شده است.
یک وبسایت سوییسی در مقاله ای ضمن تاکید بر این نکته که آمریکا در مبارزه با تروریسم ریاکارانه عمل می کند، بزرگترین تروریست ها را ناتو و رژیم صهیونیستی می داند.
سایت اینترنتی سوییسی'ALLES SCHAL UND RAUCH' در مقاله ای با عنوان 'تروریست ها در این جهان چه کسانی هستند؟' آمریکا را به عنوان عاملی برای تشدید ناآرامی و تروریسم در جهان معرفی می کند.
این مقاله می نویسد، موضوع جالب توجه این است که چگونه رسانه های گروهی بطور کلی درباره یک خبر مهم سکوت می کنند. این خبر ازسوی 'سیمون هرش'، خبرنگار سرشناس آمریکایی منتشر شد.
وی گزارش کرده بود، وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) آمریکا در سال 2005 اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران را در ایالت نوادا آموزش داده است. نکته جالب اینجاست که حتی یک کلمه درباره این خبر مهم در رسانه های گروهی آلمان مشاهده نمی شود. با وجود آنکه سازمان مجاهدین خلق ایران از سال 1997 در لیست تروریستی آمریکا قرار دارد، آمریکا در خارج اینگونه تداعی می کند که با تروریست ها مبارزه می کند ولی در داخل، خود به صورت مستقیم تروریست ها را آموزش می دهد و آنها را مسلح کرده و علیه ایران از آنها استفاده می کند. آمریکا با این اعمال، تروریسم دولتی را دنبال می کند.
اینک به افشاگری های جدید سیمون هرش باز گردیم. وی این افشاگری را در شماره آوریل 2012 نشریه نیویورکر منتشر کرده است. یک مامور امنیتی که نخواست نامش فاش شود به هرش گفته است که ارگان ویژه ای در آمریکا این تروریست های عضو سازمان مجاهدین خلق را آموزش داده و مسلح می کند. مسعود خدابنده یکی از اعضای سابق مجاهدین خلق که در لندن زندگی می کند به هرش گفته که به این افراد در زمینه استراق سمع آموزش داده می شوند تا همه تلفن ها و ای میل ها در ایران را کشف کنند و آنها را به مسوولین آمریکایی ارایه دهند. یک مامور سابق سازمان سیا نیز به هرش گفته که یک شرکت خصوصی آمریکایی که برای دولت بوش کار می کرد از وی خواسته بود تا با اعضای سازمان همکاری کند تا بتوانند اطلاعاتی را درباره برنامه هسته ای ایران برای سازمان سیا به دست آورند.
هرش همچنین در افشاگری جدید خود می نویسد که دولت بوش پول های زیادی به مجاهدین در خارج و داخل ایران پرداخت می کرد تا اطلاعات سری برای آن به دست آورند و یا دست به قتل و دیگر جنایات در این کشور بزنند. یک مامور سابق سازمان امنیت آمریکا به هرش گفته که حتی برخی از این افراد امروز هم در ایران فعال هستند.
به نوشته این مقاله ضمنا اسراییل نیز از اعضای این سازمان تروریستی استفاده کرده و می کند. اسراییل افراد این سازمان را آموزش داده و به ایران اعزام کرده که در آنجا عملیات تروریستی انجام داده اند. از سال 2007 تاکنون این افراد هفت سوء قصد در ایران انجام داده اند که پنج فقره آنها به هدف رسیده و دو فقره از آن به خطا رفته است. آنها پنج دانشمند اتمی ایران را به دستور اسراییل در داخل ایران به قتل رسانده اند. باتوجه به این مسایل می توانیم متوجه شویم که سیمون هرش چه می گوید. دولت بوش 400 میلیون دلار بودجه برای کسب اطلاعات و انجام عملیات تروریستی در ایران تعیین کرده بود. به نوشته این مقاله می توان پاسخ خود را از سئوال مقاله گرفت که تروریست ها در واشنگتن و تل‌آویو هستند. آنها در سراسر جهان در راس تروریسم دولتی قرار دارند. آنها می گویند که باید با تروریسم مبارزه شود ولی خود مولد آن هستند. آنها هستند که می گویند باید با سلاح اتمی مبارزه کرد ولی خودشان آن سلاح را دارند. آنها می گویند که باید با دیکتاتورها مبارزه کرد، ولی خودشان دیکتاتور هستند. آنها می گویند که دموکراسی باید گسترش یابد ولی خود دموکراسی را از بین می‌برند. آنها خواهان صلح بوده ولی جنگ افروزی می کنند. آنها می گویند که می خواهند با نقض حقوق بشر مبارزه کنند ولی خود آنها در کمال آسودگی از شکنجه استفاده می کنند.

 

https://shoma-weekly.ir/SiXFFp