سیاسی

طلبکار شدن امروز ضدانقلاب حاصل مظلوم نمایی غلط ایام انتخابات است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی مسوولان در امتحانات چندساله اخیر رفوزه و باعث پرو شدن ضد انقلاب‌ها و طلب‌کار شدنشان شدند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی مسؤلان در امتحانات چندساله اخیر رفوزه و باعث پرو شدن ضد انقلابها و طلبکار شدنشان شدند.

حجتالاسلام محمد خرسند با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: دشمن با سوءاستفاده از برخی اعتراضات به حق مردم از مسائل اقتصادی، دنبال یک نافرمانی مدنی بود.

وی با بیان اینکه دشمنان شبیه همان کاری که در برخی کشورهای اسلامی همچون لیبی و سوریه انجام دادند اینجا هم در پی انجام آن بودند، گفت: آنها میخواستند اول به اسم مسائل اقتصادی کار آغاز شود، سپس با استفاده از اراذل و اوباش و پسمانده منافقین و سلطنتطلبان، بتوانند ناامنی در کشور وجود بیاورند.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه برخی مسؤلان در امتحانات چندساله اخیر رفوزه شدند گفت: اینکه ضد انقلاب را پررو و در انتخابات، آنها را مظلوم عنوان کنیم، معلوم میشود که امروز طلبکار میشوند.

خرسند با تمایز میان خواستهها مسالمتآمیز و اشاره به یورش به سمت پاسگاه نظامی برای خلع سلاح، گفت: آمریکا فکر میکند امروز نیز همچون سال ۳۲ در دوران مصدق با ورود چند اراذل و اوباش میتواند صدمهای به کشور وارد کند.

خرسند از رخنه دشمن هشدار داد و اظهار داشت: خوابمان ببرد، دشمن بیدار و در حال زشت جلوه دادن جمهوری اسلامی است و تنها به بیان نواقص میپردازد تا مردم را ناامید کند.

وی برخی ریشههای اتفاقات اخیر را داخلی عنوان کرد و افزود: یکی از این ریشهها بیاعتنایی به منویات رهبری در مورد مطالبه مقام معظم رهبری برای اشتغال و تولید است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود: از سال ۷۲ که عدالت اجتماعی نامگذاری کردندتا امسال، نامگذاری سالها نشان از دغدغههای مقام معظم رهبری دارد که از مهمترین آن، حوزه اقتصادی است و معلوم میشود که دشمن از این طریق قصد ضربه زدن به ما را دارد اما دولتها و مجالس دقت نکردند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه مردم از تشریفات اداری، برخی پولهای زور به اسم مالیات، عوارض و ... که البته اصل آن درست است ولی عدالتی در آن نیست، ناراحت میشوند، تاکید کرد: دغدغههای اصلی مردم نباید فراموش شود.


https://shoma-weekly.ir/OU0V0U