سیاسی

ضمن حفظ سرمایه انسانی نباید از کادرسازی غافل شد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:برای بازسازی جریان اصولگرایی نیازی به کناررفتن چهره های قدیم و استفاده از چهره های نو نیست.
عبدالرضا مصری،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آریا درباره بازسازی و نوسازی جریان اصولگرایی گفت:به طور طبیعی در دامنه دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا تندروی ها و کندروی هایی وجود دارد که معمولا رفتارهای فردی این افراد به این جریان های سیاسی آسیب می زند.

وی افزود:ازآنجایی که اصلاح طلبان و اصولگرایان همواره دستخوش تندروی های افراد هستند بنابراین بازسازی یا نوسازی این جریان ها منوط به اصلاح رفتار این افراد است که خارج از خط و مشی و چارچوب تدوین شده در آن جریان سیاسی اظهار نظر می کنند چراکه حضور این افراد در جریانی خاص این ذهنیت را در جامعه ایجاد می کند که آنها مواضع آن جریان را مطرح می کنند از این حیثت بازسازی در جریانی چون اصولگرایی ضروری است.

مصری:برای بازسازی نیازی به کناررفتن چهره های قدیمی نیست

این نماینده مجلس تاکید کرد:در مباحث مربوط به خط و مشی های سیاسی یا جریان های سیاسی فکری چون شاکله یا حزب وجود ندارد تا اصول و خروجی ها از سوی حزب گزارش شود بنابراین هرکس به زعم خود به مسائل می پردازد که در نهایت هم به نام جریان مربوطه که اصلاح طلب یا اصولگراست، تمام می شود .

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ادامه داد:تشتت نظرات اصولگرایی در انتخابات اخیر موجب شد توفیق نصیب اعتدال شود یعنی حضور چندکاندیدا از این طیف در انتخابات زمینه ساز شکست اصولگرایان شد چراکه در این جریان همه به جای اجتهاد حزبی یا جمعی اجتهاد شخصی دارند لذا ازاین حیث ما همواره به بازسازی و بازفکری نیاز داریم تا با گرفتن بازخوردها اصلاحات لازم را اعمال کنیم.

مصری گفت:برای بازسازی جریان اصولگرایی نیازی به کناررفتن چهره های قدیم و استفاده از چهره های نو نیست درواقع ضمن حفظ سرمایه های انسانی نباید از کادر سازی جدید هم غافل شد .به عبارت دیگر باید به جوانان فرصت داد و از این سرمایه برای اداره امور کشور استفاده کرد اما در عین حال نباید سابقه افراد با تجربه را نادیده گرفت.

https://shoma-weekly.ir/4SNdVc