سیاسی

ضرورت ورود جوانان به متن

اعضای هیئت موسس همه دوره جوانی را گذرانده‌اند و ما قدر جوانی را بیش از شما می‌دانیم. آنگاه که توانستم ندانستم و امروز که دانستم نتوانستم.
اعضای هیئت موسس همه دوره جوانی را گذراندهاند و ما قدر جوانی را بیش از شما میدانیم. آنگاه که توانستم ندانستم و امروز که دانستم نتوانستم.

جوانی یک سرمایه عظیمی است که خدا در اختیار بشر قرار داده است. در هیئت نظارت و شورای مرکزی جوانگرایی اهمیت دارد. کما اینکه توصیه استاد عسگراولادی همیشه این بود که جوانان به متن بیایند و با واسطه دوم و سوم به اطلاعات نرسند. نمونهاش همین انتخابات اخیر شورای مرکزی بود که چند نفری آمدند. جایش هست که حداقل پنجاه درصد شورا را جوانها تشکیل دهند، آن هم جوانهایی مثل شما که دنبال تحقیق و تعلیم و تعلم هستید. این همت شورای مرکزی بوده و هست و اگر تا کنون محقق نشده، نخواستن نبوده است. تاکید و تبلیغ بوده است ولی نیازمند همت خود شما است که بیایید و در شورای مرکزی مسائل را ببینید و افکارتان را به کار بیاندازید و تحول ایجاد کنید.

دوران ما از لحاظ فعالیت جسمی و بدنی گذشته و اگر به لحاظ تجربه چیزی در چنته داشته باشیم، مطرح میکنیم. اما این نیازمند همت شما است. سعدی میگوید جوانی گفت:ای شیخ این کمانک به چند خریدی؟ پیر گفت: اگر صبر کنی و عمر یابی خود رایگان یکی به تو بخشند، هر چند بپرهیزی. این مسیر را همه میرویم، اما جوانی سرمایه است؛ این سرمایه را به قیمت کم از دست ندهیم. امیدوارم خدا به شما توفیق دهد که به مراحل بالا برسید و این مسیر را خوب طی کنید.

https://shoma-weekly.ir/z6uZuP