سیاسی

ضرورت مدیریت و کنترل کرونای فرهنگی در فضای مجازی

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بالغ بر ۳۰ راهکار پیشنهادی نخبگان سیاسی اجتماعی برای توقف اغتشاشگری عده ای معدود در کشور گفت: تا درک درستی از صورت مسئله وجود نداشته باشد راه حلها غلط و بی نتیجه خواهد بود و راه حل های ارائه شده ربطی به صورت مساله ندارد.

حمیدرضا ترقی که در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت، با اشاره به اقدامات اغتشاشگران اظهار داشت: وقتی اغتشاش گران تابوت گفتگو را در دانشگاه تشییع می کنند، وقتی اغتشاش گران درحال مستی و غیر عادی شعار می دهند و قران می سوزانند و مسجد آتش می زنند،
وقتی اغتشاشگران بهایی، سلطنت طلب، مزدور پول بگیر اجنبی، عضو گروهکهای جنایت پیشه ومنافقین جلاد و وطن فروش هستند، وقتی آنتن‌ اغتشاشگر رو به شبکه های آمریکا، انگلیس و صهیونیسم است، شما می خواهید با گفتگو اورا آرام کنید ؟
وی ادامه داد: عناصری که هرروز یک ‌دروغ ساختگی جدید را برای گرم نگه داشتن اعتراضات و خرابکاریهای خود به افکار عمومی تزریق میکنند و از افشای دروغ خود هم خجالت نمی کشند را می خواهید با صداقت و راستگویی آرام کنید؟
ترقی افزود: کسی که از قشر ثروتمند بی درد است و با پول کلاسهای کنکورکرسی دانشگاه را تصاحب کرده تا دانشگاه را تعطیل وبه عشرتکده جنسی دختر و پسر ولنگار تبدیل کند، به دنبال پاسخ به سوالاتش از مشکلات کشور است؟
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: کسانی که منطقشان تخریب بانک، آمبولانس، سلف سرویس دانشگاه، آتش زدن سطل آشغال و کشته سازی از خودشان است، اینان از مشکلات اقتصادی مردم نگرانند؟
این فعال سیاسی با اشاره به تجمعات ساندیسی و پولی برلین در حمایت از اغتشاشگران و ساختار شکنان که ۱۶پرچم تجزیه طلبی علیه ایران را در دست داشتند گفت: اینان دلشان برای زن ایرانی
سوخته که از حجاب داشتن ناراحت است؟
ترقی با اشاره به راه حل های انفعالی و عقب نشینانه بعضی مثل آزاد گذاشتن حجاب، مختلط شدن سلف سرویس دانشگاهها و تعطیل کردن امر به معروف و ... گفت : اگر قرار بود جامعه ۸۰میلیونی ایران به خاطر یک اقلیت ۲۰۰هزار نفری دست از آرمان های تعالی بخش و امید آفرین جهان اسلام بردارد که چند صدهزار شهید و جانباز نمی داد؟

وی تاکید کرد: انقلابی که به اندازه دو برابر اغتشاشگران برای آرمانش شهید داده مگر اجازه می دهد این عده معدود مانع حرکتش بسوی تمدن نوین اسلامی شوند .
وی در ادامه گفت: آنچه اهمیت دارد اینکه مسئولان در این شرایط از مسائل اصلی کشور غفلت نکنند و دستگاههای فرهنگی هم برای پیاده کردن ارزشهای دینی در جامعه سست نشوند.
ترقی افزود: نظام آموزشی کشور باید در محتوا های آموزشی و استادان و معلمان بی اعتقاد به آرمانهای انقلاب تجدید نظر کرده و دامن نظام آینده ساز کشور را از لوث مربیان غرب زده و ستون پنجم دشمن پاک کند ونگذارند قشر عظیم و اکثریت اساتید و معلمان اسلام دوست و انقلابی به خاطر اقلیتی نفوذی زیر سوال بروند.
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: فضای مجازی ای که در حال انتشار کرونای فرهنگی و میکروب اغتشاشگری، ویروس ساختار شکنی، بیماری هنجار شکنی، وطن فروشی و تجزیه طلبی است باید مدیریت و کنترل شود.
وی در پایان گفت: اگر با اغتشاشگران محارب و مزدور و تروریستهای نفوذی برخود قاطع و عبرت آموز شده و ماهیت آنها برای مردم افشا شود، این غائله جمع خواهدشد .

https://shoma-weekly.ir/YXvFu6