سیاسی

ضرورت تقویت رسانه های انقلابی مقابل جریان تحریف/ خودسانسوری رسانه ملی کمک به جریان تحریف است

عضو شورای مرکزی حزب با بیان اینکه راهکار دیگر مقابله با جریان تحریف عدالت و صداقت رسانه‌ای جریان انقلابی است گفت: تقویت رسانه‌ای جریان انقلابی اهمیت بسیاری دارد.
محمدعلی چوبینی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در باره موضوع جریان تحریف و راههای مقابله با آن به خبرنگار ما گفت: جریان تحریف جای حق و باطل را عوض میکند و درست را غلط نشان میدهد و برعکس. این جریان در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی سعی در ناکارآمد جلوه دادن گفتمان انقلاب اسلامی برای اداره جامعه داشته است.

وی بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی از زبان بزرگان انقلاب را از راهکارهای مقابله با جریان تحریف مطرح کرد.

خودسانسوری رسانه ملی

این عضو شورای مرکزی حزب با بیان اینکه راهکار دیگر مقابله با جریان تحریف عدالت و صداقت رسانهای جریان انقلابی است مطرح کرد: تقویت رسانهای جریان انقلابی اهمیت بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ملی باید واقعیتها، توفیقات و ضعفهای کشور را نشان بدهد و سیر چهار دهه انقلاب اسلامی را بازخوانی کند و دچار خودتحریفی و خودسانسوری نشود. خودسانسوری رسانه ملی و نشان ندادن ضعفهای کشور کمک به جریان تحریف است.

بازخوانی ریشههای فکری تندروهای اول انقلاب

چوبینی به اهمیت بازخوانی تاریخی جدی جریانهای فکری که امروز به عنوان جریانهای فکری اصلی و تأثیرگذار سیاسی کشورمان تعریف میشوند اشاره کرد و گفت: الان بسیاری از گرگها خودشان را در لباس میش قالب کردهاند و به مردم خط میدهند. افراطیترین افراد در دهه اول انقلاب اسلامی گذشتهشان را فراموش کرده و از روی سیاستزدگی و با دروغ بزرگ رسانهای انگشت اتهام را به سوی افراد دلسوز انقلاب گرفتهاند و همصدا با رسانههای بیگانه جریان انقلابی کشور را محکوم به استبداد و جای حق و باطل و شاکی و متهم را عوض میکنند. جریان رسانهای قوی انقلابی با بازخوانی ریشههای فکری آنها میتواند جلوی تأثیر عملکرد اینها بر افکار عمومی را بگیرد.

وی در خصوص دیگر راهکارهای شکست جریان تحریف بر پا به عرصه گذاشتن جوان انقلابی در حوزه رسانه به صورت آتش به اختیار تأکید کرد و گفت: لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی احصاء و نشر داده شوند و به نقد جدی، دلسوزانه و سازنده نظام و عملکرد مسئولان در چهار دهه انقلاب اسلامی پرداخته شود.


https://shoma-weekly.ir/aySdPg