سیاسی

ضرورت تبیین اندیشه اسلام ناب عاشورایی هدف از انتشار بیانیه موسوی انحراف افکار عمومی از موفقیت های جبهه مقاومت و خوش خدمتی به منافقین بود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن تسلیت ایام محرم به عزاداران حسینی در 5 قاره دنیا که عظمت اسلام را نمایان ساخت گفت: ایام محرم فصل جهاد تبیین، عبرت آموزی، روشنگری و تبیین گری از حادثه ی کربلا و معارف عظیم عاشورایی است.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان تصریح کرد: گام دوم زمانی است که بر مبنای ممشای امامین انقلاب و آموزه های حسینی در جهاد تبیین از مبانی فکری اسلام و مبانی قرآن و انقلاب در برابر جنگ نرم و روانی دشمن و در میدان های فرهنگی و مجازی این جنگ اقدامات گسترده و نتیجه ده صورت گیرد.

وی افزود: امروز بزرگترین وظایف علما و روحانیون تبیین اندیشه های بلند اسلام ناب عاشورایی است و مقابله با اندیشه های منحطی که از طرف دشمنان اسلام و استکبار جهانی و لیبرالیسم داخلی مطرح می شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هرزنامه میرحسین موسوی گفت: نظام به سمتی رفته است که توطئه های بیگانگان و غرب اسلام ستیز، با بی اعتنایی مردم و مخالفت همه جانبه علاقمندان به اسلام و نظام روبرو می شود.

وی افزود: انتشار بیانیه میرحسین موسوی در ایام محرم و عاشورا با هدف انحراف افکار عمومی از موفقیت های جبهه ی مقاومت در عرصه بین المللی و خوش خدمتی به منافقین بوده است گرچه نتوانتس فصل جدیدی از تقابل با نظام را در معادلات سیاسی قرار دهد.

بادامچیان اضافه کرد: اصلاح طلبان حامی موسوی باید هرچه زودتر خط جدایی خود را با میرحسین موسوی مشخص کنند.

وی همچنین از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی خواست نسبت به عوامل پشت پرده نفوذ توجه نمایند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره مذاکرات وین گفت: "متن نهایی" یک کلید واژه است که از سوی غربی ها مطرح شده تا ایران را برای پذیرش متن پیشنهادی اروپا تحت فشار بگذارند و تکرار این کلید واژه توسط برخی جریان های داخلی بازی در زمین آنهاست.

وی افزود: یکجانبه گرایی اروپا در خوانش متن نهایی از پیش نویس پیشنهادی خود نشان می دهد که اراده جدی برای انجام توافق برد برد با طرف مقابل وجود ندارد و آنها بدانند که این بازی های روانی و رسانه ای منجر به عقب نشینی ایران از منافع خود نمی شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی اظهار داشت: شهید همدانی سابقه جهاد در جبهه های مبارزه با طاغوت، مبارزه با گروهک ها ومنافین، دفاع مقدس، فتنه 88 و دفاع از حرم را دارد و از شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی است که همه این افتخار ها را با هم دارد.

وی با بی ارزش خواندن جنجال های اخیر افزود: نبرد خیر و شر از ابتدای خلقت وجود داشته و تا پایان دنیا نیز ادامه خواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به افتخارات اخیر جنبش جهاد اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی جهاد اسلامی از قدرت جدید این بازوی مهم مقاومت در غزه حکایت دارد که خواب را بر صهیونیست ها حرام نموده است.

وی ادامه داد:‌ تنها بخشی از جنبش مقاومت همه شریان های حیاتی رژیم جعلی را بست و بینی اسراییل را به خاک سایید و نوید بخش زوال صهیونیست ها شد که آنها را از ترس نابودی به کشورهای اطراف سرازیر نمود.

بادامچیان با تبریک شهادت مبارزان جهادی فلسطین به محور مقاومت و خانواده های آنها و ملت فلسطین، پیروزی اخیر فلسطینی ها را تبریک گفت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اجرای حکم الهی بر نویسنده کتاب آیات شیطانی اظهار داشت: دشمنان ارزشهای ادیان الهی باید بدانند که از مجازات خداوند منتقم، موسی(ع)، عیسی(ع) و پیامبر اعظم (ص) رهایی ندارند ولو تمام دستگاه های فرعونی و نمرودی از آنها حفاظت و حمایت کنند.

وی افزود: بیداری اسلامی و فضای ضد این قلم به دست مزدور شیطان که برای استکبار به این توطئه اقدام کرده بود، موجب شد که انگلستان استعمارگر نتوانست او را حفظ کند و او به آمریکا رفت که آمریکا هم نتوانست وی را حفاظت کند و در آمریکا به مجازات رسید.

بادامچیان تاکید کرد: این عبرتی برای دشمنان اسلام و توطئه گران و آنهایی است که با خدا و انبیا الهی به ستیز بر می خیزند و این عاقبت هرکس یا دولت و یا جمعی است که « کذبوا بایات الله».
https://shoma-weekly.ir/RLPvp5