بین الملل

صهیونیست‌ها؛ پیروز انتخابات پارلمان بریتانیا

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن پوشش نتایج انتخابات انگلیس حمایت قاطع دیوید کامرون از این رژیم را مورد تأکید قرار داده‌اند. کامرون حدود ده روز پیش از حمله صهیونیست‌ها به غزه که در حریان آن بیش از دو هزار نفر از جمله نزدیک به ششصد کودک جان باختند، حمایت کرده و آن را حق رژیم صهیونیستی دانسته بود.
انتخابات پارلمانی بریتانیا با برتری مطلق حزب محافظهکار به پایان رسید. حزب محافظهکار بهرهبری دیوید کامرون با کسب ۳۳۱ کرسی بدون نیاز به ائتلاف با دیگر احزاب برنده انتخابات شد. وی پس از اطمینان از پیروزی حزبش در انتخابات اعلام کرد که برای اتحاد بریتانیا ‌‌نهایت تلاش خود را خواهد کرد.

همچنین حزب کارگر توانست ۲۳۲ کرسی، حزب ملیگرای اسکاتلند ۵۶ کرسی، لیبرال دموکرات ۸ کرسی و حزب استقلال و حزب سبز هرکدام یک کرسی را کسب کند. اد میلیبند، رهبر حزب کارگر که اصلیترین رقیب کامرون به شمار میرفت با ناامید خواندن نتایج انتخابات اذعان کرد که حزبش در انگلیس موفق عمل نکرده و در اسکاتلند نیز رشد ملیگرایی باعث شکست وی شده است.در همین زمینه، «جورج گلووی» سیاستمدار صهیونیستستیز انگلیسی، و عضو پارلمان این کشور از منطقه «بردفورد» غربی پس از آنکه کرسی خود در این منطقه را در انتخابات پارلمانی فعلی در رقابت با حزب کارگر از دست داد، گفت از این نتیجه ناراضی نیست. این نماینده پارلمان انگلیس، گفت: «به شادی کارگرها حسادت نمیکنم اما افراد دیگری هم هستند که این پیروزی را جشن میگیرند: رشوهخواران، خبیثان، نژادپرستان و صهیونیستها.» انتخابات سراسری انگلیس برای تعیین پنجاه و ششمین دوره پارلمان این کشور از روز پنجشنبه آغاز شده و نتایج اولیه از پیشتازی حزب کارگر به رهبری «دیوید کامرون»، نخستوزیر انگلیس در این رقابتها حکایت میکنند.

برخی رسانههای رژیم صهیونیستی ضمن پوشش نتایج انتخابات انگلیس حمایت قاطع دیوید کامرون از این رژیم را مورد تأکید قرار دادهاند. کامرون حدود ده روز پیش از حمله صهیونیستها به غزه که در حریان آن بیش از دو هزار نفر از جمله نزدیک به ششصد کودک جان باختند، حمایت کرده و آن را حق رژیم صهیونیستی دانسته بود.

https://shoma-weekly.ir/fq8hdY